AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #1 Skrevet 22. april 2023 Noen andre som sliter med å bli rød som en tomat når de trener eller blir flau😅 Når jeg var ungdom så ble jeg rød som en tomat når jeg ble flau, også når jeg trente. Sliter fortsatt me det😀 Men datteren min sa til meg for noen uker siden at hun sliter med det samme, jeg vil virkelig ikke at hun skal få samme ungdomstid som meg og bli kalt tomatansikt. Har noen tips til hva man kan gjøre for å fjerne det/få det bedre til meg og til jenteungen? Trenger hjelp Anonymkode: 23e5e...2f7 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #3 Skrevet 22. april 2023 Alle blir det når kroppstemperaturen, pulsen og blodtrykket øker. Slapp helt av Anonymkode: 1fd5d...572 2
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #4 Skrevet 22. april 2023 *Tomatfjes *Da jeg var ungdom *Med *for you're welcome Anonymkode: 7d721...0e9
MyMichelle Skrevet 22. april 2023 #5 Skrevet 22. april 2023 (endret) AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Alle blir det når kroppstemperaturen, pulsen og blodtrykket øker. Slapp helt av Anonymkode: 1fd5d...572 Enig med det du sier om å slappe av. Men noen blir rødere enn andre, særlig når de har veldig lys hud. Jeg blir så rød i ansiktet når det er varmt, at folk tror jeg er solbrent. Jeg må forklare at «Neida, jeg bruker solfaktor 50». Jeg har dessverre ikke noe godt råd til Ts, annet enn å bli undersøkt av fastlegen, eller helst en hudlege. Endret 22. april 2023 av MyMichelle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå