Gå til innhold

Føler meg tykk

Fremhevede innlegg

Skrevet

Egentlig er jeg vel ikke tykk med mine 170 cm og 64 kg, men størrelsen på magen plager meg. Veide vel 4-5 kg mindre før, men siden kjæresten min flyttet inn og med ham altfor mye godterier (har alltid hatt problemer med å stoppe å spise søtsaker hvis jeg først har begynt og hvis for mye er tilgjengelig, hadde derfor sjelden noe hjemme før), har jeg lagt på meg. Tåler ikke at han berører magen min, føler meg feit og ekkel og mister all lyst på mer kroppskontakt. Noen med samme problem? Eller noen tips?

Videoannonse
Annonse
Gjest Catwoman
Skrevet

jepp, jeg har også et svært så anstrengt forhold til magen min. Og takler ikke alltid at noen berøre magen min.

Jeg er slank, og har en slank mage/midje og egentlig, men må være ganske nøye på hva/hvordan jeg spiser fordi jeg så lett blir oppblåst i magen - og det er det jeg ikke takler, at jeg blir oppblåst.

Kan være det er sånn med deg og - at magen din blir oppblåst, og at det er derfor den føles stor. Du sier du spiser mye sukker, og det er vel ganske vanlig og bli oppblåst i magen av mye sukker.

Det beste er vel å kutte ned på det.

Unngå å ha så mye godt i hus, hvis du ikke klarer å styre deg unna da, det er jo sunnere for kjærestne din også å kutte ned på godterispisingen.

Finne sunnere alternativer - som babygulrøtter, cherrytomater etc. eller gå en kveldstur sammen når godtesuget melder seg :) (for det er vel sånn med de fleste at det gjerne er kveldene man gomler mest snacks og godterier)

Skrevet

Er ikke noe særlig oppblåst, forsøker å unngå søtsaker i huset, men siden han (og mora hans!!!) stadig kjøper, er det dessverre alltid mye i huset. Problemet mitt er heller på dagtid, siden jeg er mye hjemme (studerer, og det er så langt til lesesalen, så jeg leser mest hjemme). Er litt trist at jeg reagerer slik når han berører magen min, men klarer ikke å slappe av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...