Gå til innhold

Noen som har blitt sammen med noen som oppførte seg hot / cold?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eller «leker» de bare, de som oppfører seg sånn? 

Anonymkode: 1aba4...ba1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Joda ble sammen men det var et giftig forhold med en kontrollerende og psykisk voldelig og manipulerende  mann. Hot and cold er manipulasjon og psykisk vold så ta det som et rødt flagg for hva slag menneske du har med å gjøre! 

Anonymkode: d24f1...ecd

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Joda ble sammen men det var et giftig forhold med en kontrollerende og psykisk voldelig og manipulerende  mann. Hot and cold er manipulasjon og psykisk vold så ta det som et rødt flagg for hva slag menneske du har med å gjøre! 

Oi da. Ikke bra. Håper du har det bedre nå. Men det må da ikke være sånn for alle? Han min virker å være nesten motsatt.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Oi da. Ikke bra. Håper du har det bedre nå. Men det må da ikke være sånn for alle? Han min virker å være nesten motsatt.

Min virket snill i begynnelsen han også, men tro meg, ingen normale menn manipulerer med hot and cold. Du kan aldri få det bra med en sånn mann (eller dame) 

AnonymBruker
Skrevet

Kjenner en som er sånn, og han ER bare sånn.

Ikke voldelig eller noe, men vil bare pule alt og alle - og når han begynner å gå lei er strategien hot/cold. Ser det ikke selv. 

Anonymkode: c4fe4...c4a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har type nå, men vil ut. Og denne nye er litt hot / cold. Kan det være fordi jeg er tatt…?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Samme 

Anonymkode: f2d80...52d

AnonymBruker
Skrevet

Var sammen med en slik mann. Det var ikke bra. En blir hektet. Gikk altfor lang tid der jeg ventet på bedring. Til slutt så ble jeg så forvirra og til slutt lei og avslutta.  
Da jeg gjorde det så vedgikk han at han først ikke helt visste hva han ville. At han kanskje var litt redd for å binde seg. Masse godord etter jeg jeg meldte at jeg ville avslutte. Da var det masse meldinger og telefoner og interesse. Men da var jeg ferdig. 

Anonymkode: b55c8...8c2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Jeg har type nå, men vil ut. Og denne nye er litt hot / cold. Kan det være fordi jeg er tatt…?

Naturlig å ikke være veldig på når den andre er i et forhold. Bli singel først så kan du se om han andre er interessert da eller ikke. Umulig å vite per nå 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Naturlig å ikke være veldig på når den andre er i et forhold. Bli singel først så kan du se om han andre er interessert da eller ikke. Umulig å vite per nå 

Ja, er det jeg tenker og. Ikke sikkert han er hot / cold, men bare holder seg unna fordi jeg er tatt, og så mistolker jeg det til cold. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ja, er det jeg tenker og. Ikke sikkert han er hot / cold, men bare holder seg unna fordi jeg er tatt, og så mistolker jeg det til cold. 

eller tar jeg feil?

AnonymBruker
Skrevet

Ja, han var ofte hot og cold om hverandre, men det var fordi han hadde dårlig immunforsvar

Anonymkode: af654...a84

AnonymBruker
Skrevet

jeg syns det er vanskelig å tro at noen kan spille det spillet bevisst ovenfor en annen person for å holde dem varm. Er folk så taktisk og strategisk i omgang med andre mennesker?

At det kan skje ubevisst ja det kan jeg tro. At de er usikker eller de har grunner for at de ikke kan gi alt og så vil de ha litt og så vil de ikke ha noe..at de rett og slett er vinglete og ikke vet sjøl hva de egentlig vil og bli ståene med en fot i vil og en fot i ikke vil. 

Mulig jeg tar feil. 

Jeg har vært borti det men han viste seg å være fullt opptatt med samboer og barn og da skjønte jeg jo hvorfor oppførselsen ble som den ble. Tviler på det var noe bevisst. 

Anonymkode: ad8b0...9f8

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor gidde sånn ustabilitet. Med mindre man liker leken rundt det da

Anonymkode: c8f0f...7eb

Skrevet

Ja. Det var utmattende og ødeleggende. Aldri mer

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
16 hours ago, AnonymBruker said:

Tipper det er fordi du bruker begreper som hot/cold.

Anonymkode: c3dfb...266

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Tipper det er fordi du bruker begreper som hot/cold.

Det hadde jeg aldri hørt om før jeg begynte å lese her inne. Forøvrig bruker jeg det aldri ute i det virkelige liv.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det hadde jeg aldri hørt om før jeg begynte å lese her inne. Forøvrig bruker jeg det aldri ute i det virkelige liv.

Mannlig intuisjon.

Skrevet

Når noen er litt for intens, eller om noen "spiller kostbar" med lange strekk mellom meldinger f.eks. - da er jeg borte. Livet mitt skal være trygt og stabilt, og jeg har nul tålmodighet for folk som vil leke og manipulere følelsene mine. Jeg blir bare irritert.
Snakket en gang med en mann som trodde at kvinner ble ekstra fyrt opp når han ikke svarte for fort på meldinger bl.a. Fortalte at om det hadde vært meg som hadde invitert på middag dagen etter, men fikk svar to dager seinere, da ville vi ikke hatt mer å snakke om.

Lovebombing og stille avvisning i vekselvirkning er en metode for psykisk manipulasjon, og er et ganske sikkert førtegn på psykisk mishandling.

AnonymBruker
Skrevet
Andro skrev (1 time siden):

Når noen er litt for intens, eller om noen "spiller kostbar" med lange strekk mellom meldinger f.eks. - da er jeg borte. Livet mitt skal være trygt og stabilt, og jeg har nul tålmodighet for folk som vil leke og manipulere følelsene mine. Jeg blir bare irritert.
Snakket en gang med en mann som trodde at kvinner ble ekstra fyrt opp når han ikke svarte for fort på meldinger bl.a. Fortalte at om det hadde vært meg som hadde invitert på middag dagen etter, men fikk svar to dager seinere, da ville vi ikke hatt mer å snakke om.

Lovebombing og stille avvisning i vekselvirkning er en metode for psykisk manipulasjon, og er et ganske sikkert førtegn på psykisk mishandling.

Psykisk manipulasjon og mishandling var voldsomme ord. Jeg tror ikke han er sånn, ikke som jeg kjenner han iallfall. Så det kan ikke være at han trekker seg litt unna periodevis for å gi meg fred til å gå ut av mitt nåværende forhold, tror du? Det ville jo være realt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...