AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #1 Skrevet 22. april 2023 Ja, som spørsmålet tilsier - opplever dere språklig manipulasjon (som å snu ting eller skyld på hodet) eller hersketeknikk (gjerne ikke av den åpenbare typen) - hvordan ville dere ha konfrontert om dere opplevde noe sånt? Noen eksempler? Anonymkode: 87c21...65c
svartkatt Skrevet 22. april 2023 #2 Skrevet 22. april 2023 Jeg spurte en om han visste hvor manipulerende han virket. Han sa han ikke var klar over det og beklaget. Men sånn generelt kommer det vel an på hva hvordan hvem osv...
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #3 Skrevet 22. april 2023 Får spørre dem på forumet her som har manipulert seg til ufør Anonymkode: 9dcef...9ca
Blåttvann Skrevet 22. april 2023 #4 Skrevet 22. april 2023 Hadde gruppeoppgave med en dame som hele tiden skulle late som hun ikke hørte det jeg sa. F.eks kunne vi skrive om Ole Brumm og så sier jeg at vi burde ha med at Nasse Nøff er vennen til Ole Brumm. Da kunne hun overse det men si rett etterpå at hun kom på en ting, nemlig at Nasse Nøff er vennen til Ole Brumm. Første gangen tenkte jeg at hun bare ikke hørte hva jeg sa, men så skjedde det flere ganger og alltid med meg. Jeg valgte bare å overse det først, men så begynte jeg å si at det var akkurat det jeg sa så det var fint vi var enige.
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #5 Skrevet 22. april 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Får spørre dem på forumet her som har manipulert seg til ufør Anonymkode: 9dcef...9ca Det går ikke. Ha en fin helg Anonymkode: 385e9...62b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå