AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #1 Skrevet 22. april 2023 De siste månedene har jeg fått fler og fler drømmer om at mannen min er sur på meg og vi krangler. Er det noe underbevisstheten min prøver å fortelle meg? Anonymkode: b5997...de1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #3 Skrevet 22. april 2023 svartkatt skrev (Akkurat nå): Det vet du bedre enn oss. Vi er venner når vi legger oss og når vi står opp, men midt på natten produserer hjernen min de feidene. Jeg aner ingenting.. Anonymkode: b5997...de1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #5 Skrevet 22. april 2023 svartkatt skrev (3 minutter siden): Resten av dagen da? Et helt gjennomsnittlig ekteskap vil jeg si. Anonymkode: b5997...de1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #6 Skrevet 22. april 2023 Er det noe du ikke føler deg tilstrekkelig på, som du tror / innbiller deg at han er misfornøyd med, og så fantaserer hodet ditt videre i søvne at han klager på de tingene og så forsvarer du deg? F.eks "Han skulle sikkert ønske vi hadde sex hver kveld" "Han synes sikkert jeg er lat som ser på TV nå selv om gulvet er støvete" "Han skulle sikkert ønske at jeg hadde høyere lønn" "Han synes sikkert det er dumt hvis jeg går ut med Trine på lørdag" Anonymkode: 4819c...7c7
Hmmmmmm Skrevet 22. april 2023 #7 Skrevet 22. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er det noe du ikke føler deg tilstrekkelig på, som du tror / innbiller deg at han er misfornøyd med, og så fantaserer hodet ditt videre i søvne at han klager på de tingene og så forsvarer du deg? F.eks "Han skulle sikkert ønske vi hadde sex hver kveld" "Han synes sikkert jeg er lat som ser på TV nå selv om gulvet er støvete" "Han skulle sikkert ønske at jeg hadde høyere lønn" "Han synes sikkert det er dumt hvis jeg går ut med Trine på lørdag" Anonymkode: 4819c...7c7 Når jeg leser dette, så kommer jeg på hvor mye mer harmonisk jeg som singel har det. All den forventningen man slipper😆 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå