densatt Skrevet 22. april 2023 #1 Skrevet 22. april 2023 Vi pleier å reise til Alicante, men det er så mye dyrere enn vanlig. Har du lure tips til hvor det finnes flybilletter billigere? Jeg har også sett på momondo, ticket osv som bruker andre aktører, men de får så dårlig score på trustpilot. Nesten så jeg ikke tør å bestille der.
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #2 Skrevet 22. april 2023 Da jeg kjøpte billetter til i sommer rundt jul var Alicante det billigste stedet jeg fant billetter til ved Middelhavet i skoleferien. Dvs Malaga var enda litt billigere. Så hvis prisene har gått opp slik at det er dyrt der også nå, ja da… tror jeg du må forberede deg på en dyr ferie. Jeg pleier å søke etter ruter på Finn. Og så kjøper jeg rett fra flyselskapet etterpå (søker opp samme rute på flyselskapets sider). Anonymkode: cfef3...eee
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #3 Skrevet 22. april 2023 "Åh dyrt med fly til spania?" Det vet jeg ikke. Sist jeg flydde til Spania, kostet det ikke så mye.. Anonymkode: b6cc4...b3c
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #4 Skrevet 22. april 2023 Alt har jo blitt dyrere de siste årene, så det kommer jo ikke som en stor bombe at også flyreiser har blitt dyrere Anonymkode: b6cc4...b3c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå