Gå til innhold

Fremtidsfullmakt. Hvordan få det juridisk riktig?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tenkt å skrive fremtidsfullmakt. Har voksne barn og ingen verdier utover bolig.

Er det mulig å skrive en juridisk avtale selv, eventuelt med vitner, eller må jeg via advokat? 

Anonymkode: e013b...6e8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har tenkt å skrive fremtidsfullmakt. Har voksne barn og ingen verdier utover bolig.

Er det mulig å skrive en juridisk avtale selv, eventuelt med vitner, eller må jeg via advokat? 

Hva er en fremtidsfullmakt ?

Anonymkode: 1fe9e...e2a

Skrevet

Vi printet det ut, så skrev mamma under sin med to vitner.( Pluss at vi tar over) Vi har en og mamma har en. 

Skrevet

Vi gjorde det hos advokat. 

Skrevet
Sofakona skrev (3 minutter siden):

Vi printet det ut, så skrev mamma under sin med to vitner.( Pluss at vi tar over) Vi har en og mamma har en. 

Husk at vitnene kan ikke være noen som kan tjene på fremtidsfullmakten. F.eks søsken, hvis det er et hus som skal selges og så deles mellom arvingene. 

Skrevet
Eva-Lena skrev (3 minutter siden):

Vi gjorde det hos advokat. 

Jeg er igang nå og skal også skrive den hos advokat.  Det er fort gjort å glemme noe vesentlig hvis en skriver den helt på egenhånd. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Hvorfor lager du enda en tråd med dette spørsmålet? Du har allerede fått flere bra svar i den første tråden din.

Anonymkode: 496a5...844

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...