AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #1 Skrevet 22. april 2023 Jeg har tenkt å skrive fremtidsfullmakt. Har voksne barn og ingen verdier utover bolig. Er det mulig å skrive en juridisk avtale selv, eventuelt med vitner, eller må jeg via advokat? Anonymkode: e013b...6e8
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #2 Skrevet 22. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har tenkt å skrive fremtidsfullmakt. Har voksne barn og ingen verdier utover bolig. Er det mulig å skrive en juridisk avtale selv, eventuelt med vitner, eller må jeg via advokat? Anonymkode: e013b...6e8 Hva er en fremtidsfullmakt ? Anonymkode: 1fe9e...e2a
Sofakona Skrevet 22. april 2023 #3 Skrevet 22. april 2023 Vi printet det ut, så skrev mamma under sin med to vitner.( Pluss at vi tar over) Vi har en og mamma har en.
emilie123 Skrevet 22. april 2023 #5 Skrevet 22. april 2023 Sofakona skrev (3 minutter siden): Vi printet det ut, så skrev mamma under sin med to vitner.( Pluss at vi tar over) Vi har en og mamma har en. Husk at vitnene kan ikke være noen som kan tjene på fremtidsfullmakten. F.eks søsken, hvis det er et hus som skal selges og så deles mellom arvingene.
emilie123 Skrevet 22. april 2023 #6 Skrevet 22. april 2023 Eva-Lena skrev (3 minutter siden): Vi gjorde det hos advokat. Jeg er igang nå og skal også skrive den hos advokat. Det er fort gjort å glemme noe vesentlig hvis en skriver den helt på egenhånd.
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #7 Skrevet 22. april 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg har tenkt å skrive fremtidsfullmakt. Har voksne barn og ingen verdier utover bolig. Er det mulig å skrive en juridisk avtale selv, eventuelt med vitner, eller må jeg via advokat? Anonymkode: e013b...6e8 Hvorfor lager du enda en tråd med dette spørsmålet? Du har allerede fått flere bra svar i den første tråden din. Anonymkode: 496a5...844
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå