Gå til innhold

Bytting av bhg. Hjelp…

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Til å begynne med så elsker vi barnehagen vår. Dei ansatte er fantastisk! Å sønnen vår har endelig begynt å trives skikkelig å trygg på dei ansatte. Han er 3 år og gått i samme barnehage. Men no er baby 2 på vei, å vi er litt usikker på bo situasjonen vår. Område vi bur i nå er veldig dyrt. Og vi tenkte at vi ville bu i et Anna område for å kunne overta huset til et familie medlem ( 10+ år) med tanken på at en da slipper å bytte skole. Men eg kjenner veldig på dette med at eg ikkje ønsker å bytte bhg. Å er veldig redd for at en ny plass å bu, ny bhg og baby blir veldig mye for sønnen. 

no blei dette et veldig rotet innlegg. Men lurer litt på om hva erfaringer dere har rundt bytting av bhg, og eventuelt ett nytt familie medlem oppi alt. Kjenner at dette er noe som virkelig plager meg å at eg no mister natte søvnen på grunn av at eg tenker så mye rundt dette med bo situasjonen vår. 

Anonymkode: db65b...0c1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det går veldig ofte veldig fint å bytte barnehage!

Hos oss har det vært bytte både ved 18mnd, 3 år og 4 år (ikke samme barnet altså!), og alle byttene har gått veldig fint. Det var noe vanskeligere med 4åringen, da den hadde begynt å danne skikkelige vennskap.  Barnet fikk fort venner i ny barnehage, men var mye sårt savn en periode. 

Anonymkode: e81af...c52

Skrevet

Når du skriver overta bolig med 10+ år, så antar jeg du mener at dere overtar den boligen tidligst om 10år? Isåfall hadde jeg latt barnet og evt nytt barn gå i nåværende barnehage. Mye kan skje på 10år. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...