AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #21 Skrevet 25. april 2023 AnonymBruker skrev (På 23.4.2023 den 14.39): Veldig fin den nederste underdelen 😊 Men selv pleier jeg å bruke mer som den øverste, fordi jeg er så redd for at kjønnslepper og hårnupper etc skal synes. Vokser du deg før bruk av så liten bikinitruse så alt er helt glatt? Føler at når man barberer så synes overgangen i lysken der så innmari godt sånn at det synes bedre at trusen går innenfor intimområdet og ikke dekker det som en større truse ville gjort. Ønsker tips på hvordan man kan bruke en sånn truse mer vellykket om du skjønner 😅 Anonymkode: f2c03...60c Spoiler Hårfjerning med laser! Ingen overganger, kviser eller stubber. Ja, koster litt. Men angrer bare på at jeg ikke gjorde det for mange år siden😅 Anonymkode: e3530...f76 1
skreppamedleppa Skrevet 25. april 2023 #22 Skrevet 25. april 2023 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Mye heller denne type bikini enn ei bikinitruse som knapt skjuler indre kjønnslepper😇 Anonymkode: fd7eb...359 Ja jeg er helt enig, jeg har aldri trivdes i små truser omtrent tanga bikini ute, verken da jeg var 16-18-20 eller nå 38. Er fornøyd med kroppen min, nei den er ikke den vakreste i verden men fornøyd så det går ikke på det men mindre enn den typen jeg la ut er bare mnæ, kommer ikke til å skje, aldri. 4
skruf Skrevet 25. april 2023 #23 Skrevet 25. april 2023 (endret) Trenger ny bikini i år, og har sett litt på disse; https://www.ellos.no/ellos-collection/bikinitopp-debbie/7012600-04-4648?gclid=CjwKCAjw0ZiiBhBKEiwA4PT9zxqvkTEEjOPa7R8IkMW1YUV7vl7J1phKDVTFFz8Tp50WR_HHM-snGBoC8KYQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds (fikk ikke til å legge ut bilde) https://cubus.com/no/p/trekant-bikinitopp-med-volanger-hvit-badetoy-bikini-overdeler-dameklar/7348429_F900 https://cubus.com/no/p/bikinitruse-med-volanger-hvit-badetoy-bikini-underdeler-dameklar/7348431_F900 https://www.etsy.com/no-en/listing/1173082502/strawberry-cute-underwear-setlolita?ga_order=most_relevant&ga_search_type=all&ga_view_type=gallery&ga_search_query=cute+bikini&ref=sr_gallery-1-11&pro=1&frs=1&organic_search_click=1 https://www.boozt.com/no/no/freya/garden-disco_32229777/226304912?_gl=1*1k5y5qv*_up*MQ..*_ga*MjA2MjczODM2MC4xNjgyNDA1NzY0*_ga_KELJPPLVXC*MTY4MjQwNTc2My4xLjAuMTY4MjQwNTc4NC4wLjAuMA.. Edit; jeg skjønner ikke helt hvorfor enkelte ganger funker det å legge ved bilder, mens andre ganger ikke🤷🏼♀️ gjør det samme hver gang; trykker på bildet, deretter kopier og lim inn. Sånn som her; de første fikk jeg ikke lagt ved bilde, men på den siste funket det. Endret 25. april 2023 av skruf 1
Roci Skrevet 25. april 2023 #24 Skrevet 25. april 2023 Vurderer denne, men det irriterer meg litt at de volangene ikke går helt ned bak 1
skruf Skrevet 25. april 2023 #25 Skrevet 25. april 2023 skreppamedleppa skrev (16 minutter siden): Ja jeg er helt enig, jeg har aldri trivdes i små truser omtrent tanga bikini ute, verken da jeg var 16-18-20 eller nå 38. Er fornøyd med kroppen min, nei den er ikke den vakreste i verden men fornøyd så det går ikke på det men mindre enn den typen jeg la ut er bare mnæ, kommer ikke til å skje, aldri. Helt enig. Alltid vært komfortabel med kroppen min og trives i egen kropp, til tross for at den ikke er perfekt og jeg er smal/tynn uten noe særlig store pupper å skilte med, stor rumpe eller timeglassfigur. Men sånne pittesmå bikinitruser med bare en stek bak ville fått meg til å føle meg helt naken. Likedan overdeler som knapt skjuler brystvortene. Føler ikke for å blottlegge meg for alle på en måte Og etter at jeg fikk barn og måtte holde følge med de på stranda så hadde jeg sikkert måtte limt fast en mini-bikini for å ikke flashe alle på hele stranda😆 Pluss full voksing av busken frister ikke. Ei heller laser. Lar det ikke gro vilt der nede, men liker ikke å være helt glatt som ei lita jente. Skal man gå med ei sånn truse så må man nesten fjerne alt Men uansett; er jo smak og behag, og da behøver man heller ikke komme med kamuflerte stikk til de som foretrekker en bikini (den du la ut bilde av var skikkelig stilig!) som er mere dekkende. Selv om man avslutter kommentaren med en emoji med glorie så blir det litt i samme gate som de som begynner en kommentar med «ikke for å være frekk altså, men…,» Da vet man det kommer et stikk likevel 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #26 Skrevet 25. april 2023 skreppamedleppa skrev (På 23.4.2023 den 15.27): Jeg har litt forskjellig bikinier og de ser bra ut ennda men yndlingsbikinien som jeg har hatt igjennom 4 sesonger som har blitt brukt mye så jeg at hadde bleknet endel, så for en stund siden bestille jeg meg ny av akkurat samme type. Ja den er litt "mye" vil noen kanskje hevde, men jeg digger den og den er behagelig på meg Den ser jo mer ut som en badedrakt siden 98% av magen er dekket av stoff. Vil du ikke ha brun mage? Anonymkode: 029b3...276 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #28 Skrevet 25. april 2023 AnonymBruker skrev (På 22.4.2023 den 18.11): Jeg er skikkelig svak for badetøy og har ikke en gang tall på hvor mye badetøy jeg har. Men i dag fant jeg en i en nydelig blå farge, og det er altså siste tilskuddet til «samlingen». Her er den: https://shop.change.com/nb-NO/product/5641739168 Vis meg gjerne hvilken bikini/ badedrakt du har kjøpt i år! 🤩🤩 Anonymkode: 3fcbe...c21 Den var fin! Skulle ønske den kom med høyere underdel for å skjule mammamager ♡ Anonymkode: 6f54a...b43
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #29 Skrevet 25. april 2023 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Den ser jo mer ut som en badedrakt siden 98% av magen er dekket av stoff. Vil du ikke ha brun mage? Anonymkode: 029b3...276 Brun mage 😂 veldig viktig med BRUN MAGE! Anonymkode: 6f54a...b43 3
skreppamedleppa Skrevet 25. april 2023 #30 Skrevet 25. april 2023 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Den ser jo mer ut som en badedrakt siden 98% av magen er dekket av stoff. Vil du ikke ha brun mage? Anonymkode: 029b3...276 I og med at det er to deler er det en bikini Som bikinier flest er stoffet stretchy og kan absolutt brettes ned om jeg blir helt desperat og vill og gal på brun mage der og da Men det tviler jeg sterkt på i og med at komfort på hva jeg har på meg trumfer enhver filleting som brun mage, og å gå rundt å føle meg ukomfortabel med en mini truse som knapt dekker noe som helst og en omtrent føler seg som en blotter ikke er min kopp med te Men hey you do you, men slile type bikinier har alltid vært på markedet og aldri gått av moten og det er det nok en grunn til, jeg synes de ser betraktelig bedre ut enn andre typer bikinier og jeg er mer komfortabel 6
flusa Skrevet 27. april 2023 #31 Skrevet 27. april 2023 (endret) @skreppamedleppa,det var en veldig fin og kul bikini! Jeg kjøper ikke bikini så ofte, det er en ting jeg ikke har prioritert på mange,mange år pga jeg har skjemtes så over egen kropp.. men tror jeg må gå til innkjøp av bikini i år,da jeg endelig føler meg vel i det! Men syns det er vanskelig å finne en som passer min kropp.. har gått ned 60 kilo,og har masse overflødig hud på mage,og bryster har jeg ikke lenger. Sliter mest med å finne overdel,som ser bra ut på meg. Har en fra cubus,men den er blitt for stor over brystene. Men liker best overdel med spiler,som kan gi et løft til 'jentene'😅 Veldig fin tråd,forressten. Mange fine tips og bikinier her jeg bruker forressten ikke bikini for å bli brun,det,bryr jeg meg ikke så mye om. Om jeg får litt farge,så er det jo en bonus. Bruker bikini fordi det er varmt,og fordi jeg vil bade😅så simpel er jeg😅 Endret 27. april 2023 av flusa
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #32 Skrevet 27. april 2023 AnonymBruker skrev (På 22.4.2023 den 18.35): Bruker tankini Anonymkode: 99e69...5f3 Usexy! Om du ikke tar deg bra nok ut til å kunne bruke bikini, da er ikke standen stedet for deg. Gå turer i fjellheimen eller besøk museer i stedet, altså hva som helst annet. Anonymkode: aafe0...49b
Frøkenfryden Skrevet 27. april 2023 #33 Skrevet 27. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Usexy! Om du ikke tar deg bra nok ut til å kunne bruke bikini, da er ikke standen stedet for deg. Gå turer i fjellheimen eller besøk museer i stedet, altså hva som helst annet. Anonymkode: aafe0...49b Men blir så kjipt å møte deg der.. 4 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #34 Skrevet 27. april 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Usexy! Om du ikke tar deg bra nok ut til å kunne bruke bikini, da er ikke standen stedet for deg. Gå turer i fjellheimen eller besøk museer i stedet, altså hva som helst annet. Anonymkode: aafe0...49b Nice try! Så mange fine bikinier! Selv er jeg ikke komfortabel nok til å bruke det, men kanskje i år…?🥳 Anonymkode: ea1cd...34d 1
Fru Uperfekt Skrevet 27. april 2023 #35 Skrevet 27. april 2023 skreppamedleppa skrev (På 23.4.2023 den 15.27): Jeg har litt forskjellig bikinier og de ser bra ut ennda men yndlingsbikinien som jeg har hatt igjennom 4 sesonger som har blitt brukt mye så jeg at hadde bleknet endel, så for en stund siden bestille jeg meg ny av akkurat samme type. Ja den er litt "mye" vil noen kanskje hevde, men jeg digger den og den er behagelig på meg Den har ene datteren min og, har lånt den noen ganger og den er skikkelig god på
Fru Uperfekt Skrevet 27. april 2023 #36 Skrevet 27. april 2023 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Usexy! Om du ikke tar deg bra nok ut til å kunne bruke bikini, da er ikke standen stedet for deg. Gå turer i fjellheimen eller besøk museer i stedet, altså hva som helst annet. Anonymkode: aafe0...49b Hvem har gitt deg surepiller i dag? 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #37 Skrevet 27. april 2023 AnonymBruker skrev (På 25.4.2023 den 10.18): Den ser jo mer ut som en badedrakt siden 98% av magen er dekket av stoff. Vil du ikke ha brun mage? Anonymkode: 029b3...276 Hvem skal se magen, uansett? Anonymkode: 1b1df...ea0
CrazyCatLady2500 Skrevet 27. april 2023 #38 Skrevet 27. april 2023 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Usexy! Om du ikke tar deg bra nok ut til å kunne bruke bikini, da er ikke standen stedet for deg. Gå turer i fjellheimen eller besøk museer i stedet, altså hva som helst annet. Anonymkode: aafe0...49b Er det MULIG? 😅 2
CrazyCatLady2500 Skrevet 27. april 2023 #39 Skrevet 27. april 2023 Jeg har mange badedrakter fra før, og også bikini-underdeler. De bruker jeg ofte med sports-bh. Har kun kjøpt meg en ny tankini-overdel hittil. Og du som mener det er usexy: jeg bryr meg ikke! Ikke mannen min og bikkja heller. Og det er stort sett de to jeg bader med. 2
Tulltulla Skrevet 27. april 2023 #40 Skrevet 27. april 2023 Denne https://shop.change.com/nb-NO/product/5641739401
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå