AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #1 Skrevet 22. april 2023 Mannen min nekter å gi slipp på meg. Han sier at har man fått barn, er man sammen til de er voksne uansett. Men jeg klarer ikke å være intim med han lenger, og det respekterer han. Jeg har gitt han grønt lys på å ligge med andre, nettopp fordi jeg ikke har lyst på han. Men. Jeg er ikke død der nede, det er han som er problemet mitt etter å ha presset gjennom pliktsex i åresvis. Jeg vil og ha muligheten til å prøve andre. Hvordan legge dette fram? Anonymkode: c18a5...c38
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #2 Skrevet 22. april 2023 Ærlig talt, du kan ikke insistere på et åpent forhold men du kan få deg ryggrad og gå fra han. Samme faen hva han mener om det, han kan ikke holde deg i forholdet mot din vilje. Anonymkode: 16989...9d3 10 5
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #3 Skrevet 22. april 2023 Du kan bestemmer for deg selv at du ønsker et åpent forhold. Hvis han bestemmer at han vil leve monogamt, blir det vel slutt, da. Anonymkode: 8903a...6c6 2
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #4 Skrevet 22. april 2023 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Du kan bestemmer for deg selv at du ønsker et åpent forhold. Hvis han bestemmer at han vil leve monogamt, blir det vel slutt, da. Anonymkode: 8903a...6c6 Ja, det er det jeg lurer på. Jeg kan jo det? 🤔 Anonymkode: c18a5...c38 2
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #5 Skrevet 22. april 2023 Hva mener du med at han nekter å gi slipp på deg? Han kan ikke tvinge deg til å bli. Flytt ut og søk om separasjon. Anonymkode: 06273...1b7 2
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #6 Skrevet 22. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva mener du med at han nekter å gi slipp på deg? Han kan ikke tvinge deg til å bli. Flytt ut og søk om separasjon. Anonymkode: 06273...1b7 Vi lever kun som business-partnere, og han er relativt happy med det. Jeg vil ha mer i livet og det finner jeg ikke med han. Men så mener han at vi er stuck med hverandre pga ungene, og sånn må det være til de er store. Anonymkode: c18a5...c38
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #7 Skrevet 22. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vi lever kun som business-partnere, og han er relativt happy med det. Jeg vil ha mer i livet og det finner jeg ikke med han. Men så mener han at vi er stuck med hverandre pga ungene, og sånn må det være til de er store. Anonymkode: c18a5...c38 Men hvorfor pakker du ikke bare sammen tingene dine og flytter? Han kan ikke bestemme at du ikke skal gjøre det slutt. Anonymkode: 06273...1b7 3 6
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #8 Skrevet 22. april 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ja, det er det jeg lurer på. Jeg kan jo det? 🤔 Anonymkode: c18a5...c38 Du kan foreslå at dere åpner opp forholdet, eller rett og slett si fra at fra nå er du med andre. Så kan han forholde seg til det. Men hvis du vil ha et mest mulig udramatisk brudd, så tar du ut separasjon før du begynner med andre. Anonymkode: 8903a...6c6 1
Arild37 Skrevet 22. april 2023 #9 Skrevet 22. april 2023 Du vet at ikke han alene bestemmer om du skal forlate han eller ikke? 2 3
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #10 Skrevet 22. april 2023 "Jeg ønsker å ha sex med andre. Godtar du dette mens vi fortsatt er et par og bor sammen? Eller skal vi gå fra hverandre?" Anonymkode: 58bb9...b3c 1 5
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #11 Skrevet 22. april 2023 Jeg skjønner ikke? Han får ha sex med andre men du får ikke? Anonymkode: 72a73...876
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #12 Skrevet 22. april 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Mannen min nekter å gi slipp på meg. Han sier at har man fått barn, er man sammen til de er voksne uansett. Men jeg klarer ikke å være intim med han lenger, og det respekterer han. Jeg har gitt han grønt lys på å ligge med andre, nettopp fordi jeg ikke har lyst på han. Men. Jeg er ikke død der nede, det er han som er problemet mitt etter å ha presset gjennom pliktsex i åresvis. Jeg vil og ha muligheten til å prøve andre. Hvordan legge dette fram? Anonymkode: c18a5...c38 Ærlig talt. Du kan ikke tvinge partneren din til å ha et åpent forhold. Hvis du ikke ønsker å være i et forhold med han, da slår du opp og lever videre med samværsavtale. Verre er det ikke. Anonymkode: 271e1...57f 2
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #13 Skrevet 22. april 2023 Arild37 skrev (15 minutter siden): Du vet at ikke han alene bestemmer om du skal forlate han eller ikke? Såklart. Men jeg får ikke fysisk kastet han ut, og jeg har ingenting å tjene på at vi blir uvenner. Jeg gjør det jeg kan for at vi skal komme overens, av hensyn til ungene. Men det er en helt annen diskusjon. Anonymkode: c18a5...c38
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #14 Skrevet 22. april 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Mannen min nekter å gi slipp på meg. Han sier at har man fått barn, er man sammen til de er voksne uansett. Men jeg klarer ikke å være intim med han lenger, og det respekterer han. Jeg har gitt han grønt lys på å ligge med andre, nettopp fordi jeg ikke har lyst på han. Men. Jeg er ikke død der nede, det er han som er problemet mitt etter å ha presset gjennom pliktsex i åresvis. Jeg vil og ha muligheten til å prøve andre. Hvordan legge dette fram? Anonymkode: c18a5...c38 Av alle de trådene jeg har registrert her på kvinneguiden og andre artikler på nettet så er det slik at helt sikkert 9 av 10 responsive kvinner går i pliktsexfella. Så må man undres, hvilken posisjon er man egentlig i til å klage når man selv aldri har tilført forholdet noe seksuelt, men sittet passivt på rumpa og gitt alt ansvar til partner. Ville du ønsket å ha det ansvaret i et forhold? Anonymkode: 069f0...93d 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #15 Skrevet 22. april 2023 3 hours ago, AnonymBruker said: Ærlig talt, du kan ikke insistere på et åpent forhold men du kan få deg ryggrad og gå fra han. Samme faen hva han mener om det, han kan ikke holde deg i forholdet mot din vilje. Anonymkode: 16989...9d3 Øh.. det er da helt naturlig med åpent forhold. Han får jo ligge med andre han også. Problemet er vel at han er en megadott som ikke klarer å tenne dama si uansett så det eneste han hadde fått ligge med er noe brytfælt kveg. Mens selv ganske uattraktive kvinner kan få ligge med helt ok menn bare de er villige til å ha casual sex. Anonymkode: c76d6...076
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #16 Skrevet 22. april 2023 43 minutter siden, AnonymBruker said: Såklart. Men jeg får ikke fysisk kastet han ut, og jeg har ingenting å tjene på at vi blir uvenner. Jeg gjør det jeg kan for at vi skal komme overens, av hensyn til ungene. Men det er en helt annen diskusjon. Anonymkode: c18a5...c38 Kasta han ut?? Det er jo du som skal flytte ut, eller hva er det du har sett for deg egentlig? Anonymkode: 215a3...9a1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #17 Skrevet 22. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kasta han ut?? Det er jo du som skal flytte ut, eller hva er det du har sett for deg egentlig? Anonymkode: 215a3...9a1 Hvorfor det? Vet du hvem som eier deres bolig? Er det kun mannen? Hva om det er kona som har kjøpt boligen alene? Anonymkode: 2845f...159 2
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #18 Skrevet 22. april 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Kasta han ut?? Det er jo du som skal flytte ut, eller hva er det du har sett for deg egentlig? Anonymkode: 215a3...9a1 Er du mannen hennes og eier av boligen? Anonymkode: 9dde9...c80
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #19 Skrevet 22. april 2023 11 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor det? Vet du hvem som eier deres bolig? Er det kun mannen? Hva om det er kona som har kjøpt boligen alene? Anonymkode: 2845f...159 Så de er gift og ts eier boligen alene, som særeie? Anonymkode: 215a3...9a1 2
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #20 Skrevet 22. april 2023 Vi eier boligen 50% hver. Dvs jeg har betalt ned min 50, han skylder banken sin del. Uansett var det ikke det jeg lurte på. Ts Anonymkode: c18a5...c38
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå