norw Skrevet 22. april 2023 #1 Skrevet 22. april 2023 Aner ikke hvem det er, og det er det kanskje ikke mulig å finne ut heller? Er det gjerne noen som prøver å vokse på Snapchat? Jeg bruker Snapchat fint lite og vet lite om hvordan ting fungerer.
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #3 Skrevet 22. april 2023 Jeg fikk en melding på Snap "Hvem er du som har lagt meg til?" Det var fra ei venninne som jeg ikke har lagt til da jeg ikke bruker Snap aktivt i det hele tatt. Jeg hadde et brukernavn hun ikke gjenkjente. Jeg vet ikke hvorfor hun fikk beskjed om at jeg hadde lagt henne til. Tenkte kanskje hun hadde forvekslet det med disse hyppige, idiot-meldingene om "den og den er nå på Snapchat". Men det mente hun bestemt at hun ikke hadde gjort. Vet ikke om det er noe tøys Snapchat har begynt med. Legge til venner der begge har hverandre både i telefonliste og Facebook o.l. Hvis det er tilfeller er det i så fall irriterende. Anonymkode: 43dad...ca1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #4 Skrevet 22. april 2023 Dette er nok bare spam/phishing/møkkafolk, så det er bare å slette den forespørselen og blokkere brukeren. Gjerne rapportere også. Anonymkode: 2ebfc...15c 1 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå