Gå til innhold

Er det innenfor å bare gå i bh på fjellet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det greit synes du å ta av seg tskjorte eller singlet på fjelltur om en bare har vanlig BH under, ikke sportsbh men f eks spilebh 

Anonymkode: 6f8f3...641

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja.

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Ja, ser ikke problemet.

Anonymkode: d45b5...47e

• Liker 7
Skrevet

Ja. Det er helt greit.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg har møtt menn i bar overkropp på fjellet så det må være greit innafor tenker jeg.

Anonymkode: c1995...12c

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

I utgangspunktet så tenker jeg ja, det er helt greit. 
Men jeg ville jo sett veldig rart på personen om den kommer spradende med en rosa, push-up blonde-bh

En helt normal bh=👍

• Liker 12
  • Nyttig 3
Skrevet

Det er vel et av få steder det er 100% akseptert å bare gå rundt i bh. (Akseptert som at ingen vil reagere på det).

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
AllahBallah skrev (2 minutter siden):

Det er vel et av få steder det er 100% akseptert å bare gå rundt i bh. (Akseptert som at ingen vil reagere på det).

Er også akseptert på stranden, men da må en endre farge og fasong og kalle det bikini.

Anonymkode: 6d831...e43

Skrevet (endret)

Ja :) men høres litt ubehagelig ut å gå på fjelltur med spile-BH, au!

Endret av Snabeltann
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Snabeltann skrev (3 minutter siden):

Ja :) men høres litt ubehagelig ut å gå på fjelltur med spile-BH, au!

Hvorfor høres det vondt ut? Støtte til brystene er vel ikke akkurat feil på en fjelltur 

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor høres det vondt ut? Støtte til brystene er vel ikke akkurat feil på en fjelltur 

Nei nettopp!

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ubehagelig med tynne stropper og metallspiler for meg i allefall. Men jeg løper, og har ofte løpesekk. Må ha mest mulig tettsittende sportsbh, med færrest mulig sømmer. Ellers blir det gnagsår oventil😂

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Snabeltann skrev (2 minutter siden):

Ubehagelig med tynne stropper og metallspiler for meg i allefall. Men jeg løper, og har ofte løpesekk. Må ha mest mulig tettsittende sportsbh, med færrest mulig sømmer. Ellers blir det gnagsår oventil😂

Joda vi er forskjellige 😊 Jeg har en sportsbh men går skjeldent med den, bruker mest spilebh, men jeg løper svært skjeldent men er mye på fjellet. Vrenger av meg tskjorte/singlet rett som det er enten det er en rosa blonde bh eller sorte blonder jeg viser. Og har aldri tenkt mer over det enn at det selvsagt er greit så jeg bare lufter spm hva andre tenker om det men så langt viser svarene at fjell kotymen min ikke er helt off😅

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Joda vi er forskjellige 😊 Jeg har en sportsbh men går skjeldent med den, bruker mest spilebh, men jeg løper svært skjeldent men er mye på fjellet. Vrenger av meg tskjorte/singlet rett som det er enten det er en rosa blonde bh eller sorte blonder jeg viser. Og har aldri tenkt mer over det enn at det selvsagt er greit så jeg bare lufter spm hva andre tenker om det men så langt viser svarene at fjell kotymen min ikke er helt off😅

Neida, ingen bryr seg om litt hud i mark og fjell :) Det blir varmt og svett, og kanskje vil man ha litt farge.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er innafor, men jeg hadde sett an turfølget. Kjenner du dem godt så er det null problem. 

Anonymkode: bbef1...0d9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Det er innafor, men jeg hadde sett an turfølget. Kjenner du dem godt så er det null problem. 

Anonymkode: bbef1...0d9

Er ikke alltid jeg går med noen, men en møter jo selvsagt på fremmede på fjellet  skjeldent en har det for seg selv. Men ser jo ofte andre som går med bh av type blonder f.eks så regner ikke dette som så veldig farlig igrunn.

Skrevet

Jeg synes det er litt sært å gå rundt i bare undertøyet uansett hvor man er og hvordan undertøyet ser ut. Det ligger litt i  navnet...

• Liker 8
Skrevet

Ja vil jeg si.

Men da ikke en sexy BH og veldig «push up/megakløft».

Om du har store bryster som trenger endel støtte hadde jeg investert i en god treningsBH.

Tenker «fjellturundertøy» jo bør være mer praktisk/teknisk utformet. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Er det greit synes du å ta av seg tskjorte eller singlet på fjelltur om en bare har vanlig BH under, ikke sportsbh men f eks spilebh 

Hvis du planlegger å kle av deg singlet/T-skjorte kan du vel bare ha sportsBH under? Det er mest behagelig uansett på tur. 

Anonymkode: 01add...ab1

• Liker 3
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...