Gå til innhold

Han møter ei ny kvinne kanskje

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har chattet så lenge med en fyr. Vet at han har fri fra jobb idag.  Sendte melding rundt 12.00, han svarte 12:39, og jeg svarte samme minutt. Han har nå enda ikke åpnet meldingen. Har møtt han 1 gang før, og etter det har han funnet unnskyldninger for å ikke møtes, han sier sånn: må få til snart, men mye å gjøre. Har spurt han møter du noen andre? Da sa han: nei gjør ikke det. Han tar mest kontakt med meg. Tror dere han møter noen andre, siden han og bruker lang tid og eller finner unnskyldninger? Han er 37.  Isåfall kan han ikke si: jeg er interessert, men det passer dårlig å date nå.  Men istedet tar han masse kontakt og spør masse hverdagslige ting, utrolig dumt. Å holde meg på vent blir for dumt.

Anonymkode: 6982f...164

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det spiller ikke noen rolle om han møter andre eller gjør noe annet. Han prioriterer ikke å møte deg og det er det du skal forholde deg til. Det kalles benching når man ikke klarer å si rett ut at man ikke er så interessert så man kan ta opp igjen kontakten senere om man vil det, når man ikke har noen andre alternativer lenger. 

Gå videre. 

Anonymkode: 74dd8...a2b

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Han hadde jeg bare kuttet ut. 

Anonymkode: bf801...9a1

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...