Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

etter å ha levd flere år i samliv, og endelig for noen mnd siden klart å bryte -

ser jeg plutselig hele verden anderledes..

skjønner at det Ikke er normalt å være redd kjærsten sin, at det Ikke er normalt å måtte si at "jeg er verdens største hore, og er null verdt" og alle andre ting kjærsten forlanger at Du Skal tåle å høre, og tro at du er...

Har skjønt at utallige smser hverdag (etter at det har blitt slutt) som alt fra at jeg er uverdig til å leve til at han vil ha meg tilbake... samt trussler heller ikke er normalt...

har det jævelig og aner Ikke hvordan jeg skal få slutt på dette..

slutt på redslen jeg har for han, og hva han er i stand til å gjøre mot meg om jeg ikke er med på det syke spillet hans :tristbla::tristbla:

Videoannonse
Annonse
Gjest christineemily
Skrevet

Det tar tid å bygge seg opp igjen etter å ha vært sammen med et menneske som har brutt deg ned på den måten! Kutt all kontakt med han, og omgi deg med mennesker som gir deg selvtillit og vil deg vel! Jeg er glad du har kommet deg unna, og håper han ikke klarer å ødelegge andre på samme måten som han har med deg! En stor :klem: til deg.

Skrevet

ja... dessverre har vi barn sammen, og jeg er fortsatt i tvil om han er ute etter meg der også - han stiller Ikke opp som avtalt, men jeg kan jo ikke vite. han har selv sagt til våre felles venner at han skal få meg til å fremstå som gal, og ta fra meg alt. Moren hans er like ille, om ikke værre. men de bryr seg ikke om barnet, de bryr seg om å være mest mulig Jævlige mot meg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...