Gå til innhold

Mor og datter relasjon = katastrofe??

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er det som skjer når mor og datter forhold ikke alltid går på skinner? Mens far og datter aldri er et problem? Vår relasjon er som natt og dag (min mor og jeg)- jeg blir aldri voksen i hennes øyne, og hun har urimelige forventninger til meg. Dette gjør meg selvsagt rasende.

Hvordan på denne jord «overleve» 24 timer sammen uten uten varige mèn? 

Anonymkode: 9c85a...2aa

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Hva er det som skjer når mor og datter forhold ikke alltid går på skinner? Mens far og datter aldri er et problem? Vår relasjon er som natt og dag (min mor og jeg)- jeg blir aldri voksen i hennes øyne, og hun har urimelige forventninger til meg. Dette gjør meg selvsagt rasende.

MÅ du ha kontakt med henne? 

Anonymkode: 0628e...fab

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor 24t i døgnet? Bor du med henne?

Det hadde også vært fint om du forteller noe mer om relasjonen, evt. leser litt om narsissistiske trekk hos foreldre -de "kidnapper" gjerne ofrene sine, lar ikke barna få bli selvstendige og vil ha all oppmerksomhet. 

Anonymkode: 8315f...555

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Nå er det jo slik at det veldig ofte er fedre og døtre som får spesielle bånd og tilknytning, og mor og sønn som får et spesielt bånd og tilknytning. 

Jeg vet ikke hvor gammel du er, men du må bare sette grenser for deg selv og stå opp for deg selv når det er ting du ikke finner deg i. Mange jenter/kvinner har problematiske forhold til mødrene sine - dessverre. Det er heller ikke slik at du må ha en god, nær kontakt med henne - du skal gjøre det du finner positivt og bra. Om det er å ha minimal kontakt med mor, so be it. Hun høres ikke noe støttende eller oppbyggende ut, og da blir det slik (konsekvens)

Anonymkode: 1bd39...479

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...