AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #1 Skrevet 22. april 2023 Jeg har parkert bilen. Fordi : når jeg kjører over 70/80 km blir jeg svimmel og mister følelsen i ansiktet. . 🥶 Får også " den følelsen " som når man " faller " noen nanosekunder mellom søvn og våken tilstand. Hva kan det være . ?? Har legeskrekk ...ønsker innspill om lignende . Jeg kjører som sagt ikke . Da jeg ikke tar noen sjanser på å skade noen. Anonymkode: 85b50...aa0
Den anonyme Skrevet 22. april 2023 #3 Skrevet 22. april 2023 Gjelder dette i alle biler, eller er det en spesifikk bil? Grunnen til at jeg spør er fordi jeg hadde det akkurat sånn, også viste det seg at jeg hadde en skikkelig eksoslekkasje og ble rett og slett forgiftet når jeg kjørte bilen min 🙄 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #4 Skrevet 22. april 2023 Angst....si det... ? Har båret og bærer mange ting psykisk grunnet tap og ansvar ,men dette er veldig fysisk . Eksempelvis tok jeg en " snill " karusell på Tusenfryd i fjor : verste jeg har opplevd ! ( berg og dalbane med 3-d - briller. ) Det var tørketrommel fra Helvete . - i hjernen 😪 Anonymkode: 85b50...aa0
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #5 Skrevet 22. april 2023 Den anonyme skrev (3 minutter siden): Gjelder dette i alle biler, eller er det en spesifikk bil? Grunnen til at jeg spør er fordi jeg hadde det akkurat sånn, også viste det seg at jeg hadde en skikkelig eksoslekkasje og ble rett og slett forgiftet når jeg kjørte bilen min 🙄 Ja,også som passasjer . Bikker det 70-80 km ,så får jeg problemer . Anonymkode: 85b50...aa0 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #6 Skrevet 22. april 2023 Høres ut som balansesentret i hjernen ikke klarer å stabilisere. Ville gått til legen. Anonymkode: 46ef8...2dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå