Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

hva er lønna som renholder når man ikke har ansenitet fra det fra før?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Dette varierer alt etter hvor du jobber...du må nok utdype litt nærmere om hvor du tenker på å jobbe.

Gjest Lottemor
Skrevet

jeg fikk 85kr timen hos iss....tror det er normalt så fikk jeg 15% pluss etter 18.00 mener jeg det var....

Gjest Anonymous
Skrevet

Der jeg bor er timelønna hos ISS 90 kr. Jeg jobber for et annet byrå og der har jeg timelønn på 120 kr, dersom jeg teller timer. Vanligvis har jeg fast betaling pr. jobb og da blir lønna pr. time høyere.

Vasket en gang på et sykehjem, da var lønna ca. 65 kr. pr. time fordi jeg var under 18, den vanlige lønna var 85 kr timen.

Skrevet

Her hvor jeg bor er grunnlønna på ISS 105 kroner. Og så kommer jo tillegg for ansenitet, fagbrev, kveld/natt osv. På kommunen hvor jeg vikarierer er timelønna rundt 85 kroner tror jeg.

• 19 år senere...
Skrevet

Er lønna virkelig så lav. Uff :icon_frown:

Anonymkode: f20a9...6c6

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Er lønna virkelig så lav. Uff :icon_frown:

Dette er en 19 år gammel tråd. Men lønna er nok lav i dag også..

Anonymkode: 322ab...93c

Skrevet

Jeg tjente like over fire hundre på det i fjor, så nei det er ikke kjempegodt betalt men ikke dårlig. Har du utdanning er den høyere :)

Anonymkode: 077c7...d70

Skrevet

Synes ikke den er så ille på min arbeidsplass. Det er i det offentlige og m/fagbrev har de rundt 450.000. 

Anonymkode: 71d5f...be3

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Synes ikke den er så ille på min arbeidsplass. Det er i det offentlige og m/fagbrev har de rundt 450.000. 

Da har de jobbet endel år selvsagt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...