AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #1 Skrevet 22. april 2023 Jeg bruker IsaDora Mattifying Primer og er fornøyd med den, bortsett fra at den begynner å "smuldre" på huden hvis jeg smører den for mye utover. Det samme skjer når jeg påfører foundation etterpå, selv med sminkesvamp som jeg bare tapper og blender forsiktig utover huden. Er det primeren som er problemet, eller gjør jeg noe feil? Smører den bare utover huden med fingrene, kanskje en halvtimes tid etter påføring av fuktighetskrem så den har rukket å trekke godt inn. Anonymkode: 32a31...7b3
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #2 Skrevet 22. april 2023 Jepp. Hver gang. Og det er derfor jeg aldri har skjønt poenget med primer. Anonymkode: 599b4...32f 1 1
Roci Skrevet 22. april 2023 #3 Skrevet 22. april 2023 Det kan hende at primeren og dagkremen og/eller foundation'en din ikke passer sammen. Primeren fra Isadora er vannbasert, og kan derfor smuldre dersom du kombinerer den med oljebaserte produkter. Det kan også hende at du bruker for mye produkt. Du kan prøve å legge primeren med en lett fuktet svamp og se om det hjelper. 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #4 Skrevet 22. april 2023 Tror det skjer fordi man bruker for mye produkt eller har flere lag med silikonprodukter. F eks en primer har ofte silikon og hvis dagkremen din under eller foundationen din over også har det så preller det av i sånne pølser Anonymkode: f078e...a51 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #5 Skrevet 22. april 2023 Derfor bruker jeg fast pudder som jeg påfører med kost, alt annet smuldrer. Anonymkode: 3c8cd...585
Capazitet Skrevet 22. april 2023 #6 Skrevet 22. april 2023 Brukar berre vanleg ansiktskrem under. Pleiar ikkje vera noko problem med foundationen.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #7 Skrevet 15. mai 2023 Du må ikke bruke mer enn en liten ert når du påfører primer eller så ruller foundation av. Anonymkode: 1eb5d...111
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå