Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dama Mi har en bror som er gal. Hun ble slått og kasta ned en trapp når hun var mindre, og han har truet meg flere ganger den siste månden.  Faren dems døde nylig men han har alltid vært voldelig fra han var liten til nå. Han bor heldigvis langt Unna. Problemet er at eg ikke vil ha noe med han å gjøre, fordi når hun snakker med han så er han frekk, ber henne ta livet av seg selv og truer med andre ting. Ho blir preget vær gang og det går utover meg etterpå fordi hun klager på måten hun blir behandlet på. 

Å i tillegg så tar han kontakt med folk i familien min for å nå henne. Jeg blir gal av fyren, jeg er redd og jeg blir fortvilt fordi ho fortjener bedre… han sier også at det er hennes feil at faren gikk bort. Er jeg urimelig som sier at æ ikke vil at ho skal ha kontakt med han?  Som sagt ho blir brutt ned vær samtale, klager om hvor dårlig behandlet ho blir av han og nada. 

Jeg har sagt til henne at om ho vil fortsett å ha kontakt så må hun dra tilbake til sitt andre hjem, fordi æ vil ikke sitte her å høre på alt driten hun får slengt oh hvor brutt ned ho blir.  Fordi jeg har nok å slite med fra før og broren hennes blir for mye 

Anonymkode: 614d2...197

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har han diagnosen psykopat?

Anonymkode: 5f451...673

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Er jeg urimelig som sier at æ ikke vil at ho skal ha kontakt med han?  

Nei. Han høres farlig ut. 

Anonymkode: d63c4...f48

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Har han diagnosen psykopat?

Anonymkode: 5f451...673

Nei, men han oppfører seg som en. Voldelig, manipulerer, truer folk, bryter dem ned.. og mens han gjør alt dette så flirer han mens han gjør det. Truer med å sende folk til å banke oss. Galskap hele greia, er så lei men igjen så elsker jeg dama så høyt

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Truer med å sende folk til å banke oss. 

Da anmelder dere ham for voldstrusler. 

Anonymkode: d63c4...f48

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei du er ikke urimelig som ønsker at hun skal bryte kontakt. Han ødelegger henne og alle rundt dere. Hun bør begynne hos psykolog for å jobbe med traumene sine og få mere selvstendighet og selvrespekt så hun klarer å kutte han ut selvom han er familie. 

Anonymkode: 3caf3...06d

• Liker 2
Skrevet

Du er ikke urimelig som ber henne bryte kontakten. Det er av omsorg for henne. 

Men jeg synes det er urimelig at du truer med at hun å dra tilbake til sitt andre hjem hvis hun ikke gjør det. Da kommer jo også du med trusler mot henne. 

• Liker 3
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...