AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #1 Skrevet 22. april 2023 Når vinteren trenger seg på med sin kulde, og gjør at når vi går ut, så gjør vi det i tjukke jakker og bukser. Og de fleste av oss her i nord er minst mulig ute. Det dere har sett av sledeturer med hunder, toppturer og fjellstigning er ikke sånt som vanlige folk gjør her i nord. Nei, vi kler oss godt og kjører til jobb og hjem igjen. Deretter gjør vi som alle andre, vi kjører barn til og fra, også lager vi middag og planlegger for neste dag med jobb, barn, studier, fritidsaktiviteter, dugnader og det vi ellers må gjøre. Vi kler oss godt. Det betyr at ingen andre enn vi selv og vår ektefelle vet hva som skjuler seg innenfor boblekåpa. Den vi kler oss i det meste av året. Men så er det noen som har kommet på at vi skal kose oss i sola i sydenlandet! Vi skal til granca eller mallorca eller et annet sydensted, og der kommer panikken inn! For jeg har jo vært godt pakket inn i boblekåpe som IKKE viser mine valker og overflødig fett til noen! Og nå skal jeg åpenbare meg i bikini!!! Jeg setter meg på slankekur, kan ikke spise noe av det familien spiser, om så bare i små porsjoner. Jeg har ikke sunket så langt ned at jeg går på pulverkur! Innser etter 4 uker at jeg kun har gått ned 1.5 kilo. Så jeg driter i det. Det får være som det er. Jeg er for tjukk, og det får bare være sånn! Stålsetter meg for å gå til basseng og strand med mine valker og overvekt. Det er nå så, det skal jeg nok holde ut. Men det med å være overvektig i nord, det holder jeg på. Det er jo sånn at vi pakker oss inn i tjukke klær som kamuflerer de ekstra kiloene. På vinteren er det bare ansiktet mitt som er synlig. Jeg er helt upåvirkelig for mote. Jeg tror ikke jeg hadde vært overvektig om jeg bodde i et varmere strøk, der jeg måtte vise hele kroppen hele tiden. Anonymkode: 07e39...2bd 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #2 Skrevet 22. april 2023 Hei 😃 Kjøp deg en bikini som passer for din kropp, og nyt ferien med familien din. Overvekt er ikke bra selv om du kan skjule den under boblekåpa. Vurder å legge om livsstilen for å føle deg bedre og for å slippe livsstilssykdom i fremtiden ❤️ Anonymkode: 3cd80...638 3 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #3 Skrevet 22. april 2023 Det er jo ikke sånn at vi blir tynnere i boblejakke. Og få å si det sånn. Det er MANGE overvektige i "syden". Så nyt sola og ferien og se til å få litt farge på det hvite skinnet. Ikke tenk på hva andre tenker. Også tynne har komplekser. Vi hadde hatt det så mye bedre hvis vi sluttet å tenke på hva andre kanskje tenker og syns om oss. NYT! Anonymkode: c1208...77a 3
Hmmmmmm Skrevet 22. april 2023 #4 Skrevet 22. april 2023 Fortsett den gode jobben, plutselig så er du der. Ikke gi opp. For meg så gjelder det å bruke lifesum, den gjør at jeg ikke mister fokus. Men om du ikke er det til sydenturen, så spiller det ingen rolle. Det viktigste er helsa. Skal selv til syden i juli. Slanker meg også, men ikke pga syden. Det bryr jeg meg ingenting om. Viktigste da er at jeg skal kose meg. 🍉🍷🏝 2
MyMichelle Skrevet 22. april 2023 #5 Skrevet 22. april 2023 Ikke tenk så mye på «sydenslanking». Kjøp bikini/standklær du føler deg vel i 😊 En livsstilendring kan du begynne med etterpå. Jeg er også fra nord, og synes du er litt vel generaliserende. Mange liker å gå turer i skog og mark, ikke nødvendigvis toppturer. Om sommeren er det jo vanlig å bruke klær som ikke skjuler så mye. Jeg går tur uansett hvilken årstid det er, forskjellen er bare hvor jeg går. Syden har jeg ikke vært i, for jeg liker ikke å være i sol og varme 🥵
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå