Gå til innhold

Kvinne som ikke har sexlyst pga medisiner

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan ikke ikke slutte å ta disse medisinene for jeg trenger dem. Men jeg blir seksuelt frustrert. Jeg har en skikkelig kraftig vibrator. Men det hjelper ikke nok. Jeg vil ofte ha penetrenering, men jeg kjenner ikke like mye som før. Så ender opp med at jeg nesten skader meg selv ved å være så voldsom. Tenker også på at ingen vil ha en med en så vid vagina og en vulva som er rød som om den er betent. I tillegg er jeg syk. Det er bare triste ting her i gården. Noen som har tips eller bare oppmuntrende ord for å holde ut denne perioden litt til? 

Anonymkode: a18a4...be1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Legg vekk onanien, og fokuser på noe annet, hard trening, for eksempel.  Hvis det er en periode, så holder du ut.  Vagina blir neppe vid av det du holder på med, men du kan risikere å ødelegge følsomheten din. 

Anonymkode: e7530...697

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Legg vekk onanien, og fokuser på noe annet, hard trening, for eksempel.  Hvis det er en periode, så holder du ut.  Vagina blir neppe vid av det du holder på med, men du kan risikere å ødelegge følsomheten din. 

Anonymkode: e7530...697

Jeg kan ikke trene på grunn av sykdom. Sitter i grunnen mye og kjeder meg 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg kan ikke ikke slutte å ta disse medisinene for jeg trenger dem. Men jeg blir seksuelt frustrert. Jeg har en skikkelig kraftig vibrator. Men det hjelper ikke nok. Jeg vil ofte ha penetrenering, men jeg kjenner ikke like mye som før. Så ender opp med at jeg nesten skader meg selv ved å være så voldsom. Tenker også på at ingen vil ha en med en så vid vagina og en vulva som er rød som om den er betent. I tillegg er jeg syk. Det er bare triste ting her i gården. Noen som har tips eller bare oppmuntrende ord for å holde ut denne perioden litt til? 

Rød av den kraftige vibratoren eller bruker du også store dildoer for å bli tilfredsstilt? 

Anonymkode: 6f7a8...aea

Skrevet

Kan du bytte medisiner til noe som ikke har nedsatt følsomhet og sexlyst som bivirkning? 

Snakk med legen din om dette. 

AnonymBruker
Skrevet

Rød vulva er normalt, blå vulva er normalt. Blod strømmer til underlivet når man er kåt. 

Men om du går på medisiner som fjerner sexlysten din bør du slutte å onanere bare på måfå. Det ødelegger hjernens assosiasjoner til sex og onani og som du også erfarer ødelegger det sensitiviteten din og fysikken der nede når du tvinger frem orgasme ved å være så voldsom. 

Når jeg gikk på antidepressiva rørte jeg ikke underlivet på fem år, noen ganger må man bare akseptere at et sexliv ikke passer inn i livet. 

Anonymkode: eb7da...5c0

AnonymBruker
Skrevet

Ja du må jo ikke drive med dette. Legg fra det dette og aksepter du er syk. 

Anonymkode: 57526...df5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.4.2023 den 14.18):

Tenk at det bare er en periode❤️ Du kan også sjekke om det finnes alternative medisiner som ikke gir denne bivirkningen? 

Kan ellers ikke gjør annet enn å vise sympati. Vet hvordan du har det siden jeg har vært der. Mistet evnen til å få orgasme både med en periode på antidepressiva og med hormonspiral. Det føles som å være kjemisk kastrert😣

Anonymkode: a5a5c...57e

AnonymBruker
Skrevet
On 4/22/2023 at 2:18 PM, AnonymBruker said:

Du har ikke lyst ... men så har du en vibrator du holder på med til du blir sår og rød?
Ting er frustrerende fordi du er syk og ikke får gjort noe. Bruker du onani fordi du kjeder deg? Virker nesten litt sånn tvangsaktig ut, og det ville jo absolutt ikke være bra. Tror du gjør deg en real bjørnetjeneste ved å gjøre ting på denne måten.

Forsøk å akseptere at ting er litt annerledes for en periode og finn noe annet å bruke oppmerksomhet og tid på? Sex skal være godt og stressfritt .. også sex med deg selv. Forsøk å finne noe du kan gjøre ... framfor å fokusere på det du ikke kan? Snakk med noen hvis du kan?

Anonymkode: bc276...85f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...