AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #1 Skrevet 22. april 2023 Gift i 7 år, ingen barn enda. Ektefelle jobber mye. Estimert ca. 150 prosent. Når han har fri går tiden kun med til hvile. Må sove ut, må sove ekstra, sliten, vondt i kroppen osv. Han må få styre sitt liv, og jeg har støttet opp om jobbingen. Jeg trives alene. Men, nå begynner jeg å merke at noe skjer mellom oss. Det er akkurat som om denne "ensomheten" (i parforhold) har satt seg i meg, og at jeg plutselig legger godt merke til den. Jeg ser andre par som sitter ute på terassen og koser seg, går turer, reiser bort, har vennemiddager, glede og lekenhet ol. Jeg savner en kjæreste! Jeg savner om så bare 10 minutter sammen som ikke handler om praktisk anliggende som må løses mellom slagene. Jeg savner en partner som er der mentalt og fysisk. Har kommet til det punktet der vi ikke hilser på hverandre i det han kommer hjem fra jobb (rett på "vi må gjøre x og x"), ingen nærhet, ingen kyss, ingen varme ord, sover på hvert vårt rom. Han jobber og sover/ser film og jeg jobber og holder huset i orden. Har vi mistet hverandre? Jeg savner at han prioriterer meg, og har etterspurt dette lenge. Trenger egentlig "bare" 10 minutter der han viser interesse for livet her og nå/tid sammen. Føler alt stagnerer, og føler at vi flyter vekk fra hverandre. Tar det opp, men ingenting endres. Kan og skal et ekteskap være slik i perioder, eller er det dødt mellom oss? Perioden har vart i mange år. Anonymkode: 3612f...38f
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #2 Skrevet 22. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har kommet til det punktet der vi ikke hilser på hverandre i det han kommer hjem fra jobb (rett på "vi må gjøre x og x"), ingen nærhet, ingen kyss, ingen varme ord, sover på hvert vårt rom. Han jobber og sover/ser film og jeg jobber og holder huset i orden. Har vi mistet hverandre? Anonymkode: 3612f...38f Ja. Anonymkode: b48ea...3a2
PM75 Skrevet 22. april 2023 #3 Skrevet 22. april 2023 Det er verdt et siste forsøk hvis du fremdeles elsker han. Sett krav istedenfor å spørre. Si hva du vil ha og hvordan du vil ha det. Helt konkrete krav som - hilse & gi klem når han kommer hjem, et par ganger i uken hvor dere lager og spiser middag sammen, er sosialt liv som par sammen med andre mennesker o.l. Hvis han velger å ignorere dette, så er det lite du får gjort. Men da har du gitt det et realt forsøk! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå