AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #1 Skrevet 22. april 2023 Holder på med opprydding av klær.... har altfor mye av alt. Og det stopper helt opp. Spesielt i forhold t-skjorter og singler. Hvor mange blå og svarte t-Skjoret er vanlig å ha? Anonymkode: c1232...d35
absinthia Skrevet 22. april 2023 #2 Skrevet 22. april 2023 Aner ikke hvor mange slike det er vanlig å ha, da jeg ikke vet hvordan dine behov på tskjortefronten er, for det kommer jo litt an på alt fra hvilken type jobb og fritidsinteresser du har til generell klesstil. Her kommer jeg likevel med et langt og omstendelig innlegg, som kanskje kan være litt til hjelp mht rydding i klær: Sist jeg tok en opprydding i klær, begynte jeg å legge bort klær som ikke passet i sesongen vi var på tur inn i og hengte opp det meste av det jeg planla å bruke på en garderobestang. Jeg hadde det meste av t- skjorter, singleter, tynne gensere, joggebukser og treningsklær i en kommode + noen skjørt og shorts. Jeg oppdaget som deg at jeg har en overflod av enkelte ting - spesielt tynne langermede bomullsgensere, T-skjorter og singleter. - Jeg delte også disse inn i hvilken sesong de passet best inn i og hengte opp de jeg planla å bruke fremover og la noen av de som enten var nye eller veldig like de jeg hadde hengt opp i en skuff, slik at de kommer opp i «nødstilfeller» eller når de skal erstatte de som har fått plass på hengere, men har blitt utslitt. Noen av de nyeste havnet også sammen med klær som ble lagt bort til en annen sesong, slik at jeg får slitt litt mer på de jeg har. - Jeg har mange band T-skjorter og T-skjorter med motiv og selv om de fleste kunne blitt bruk i alle sesonger, rekker jeg ikke å bruke alle og det er hyggelig å se noen av de jeg har puttet bort, etter at de har ligget på vent i 3-7 måneder. Jeg fikk kvittet meg med for store og uformelige overdeler, som bare har ligget i skuffen de siste par årene, fordi de ikke ble brukt uansett. Det er vel ca 8 måneder siden jeg begynte med dette og jeg har fått veldig bra oversikt over klær, jeg har fått slitt på en del topper, slik at jeg bruker dem opp, samt at jeg vet at jeg ikke skal kjøpe noen nye, fordi jeg har flere i skuffen og fordi jeg også har noen nedpakket til neste sesong. Jeg trenger ganske mange T-skjorter og tynne gensere, siden jeg jobber i barnehage og gjerne har både skinkeost og leverpostei på de jeg har brukt på jobb, når jeg kommer hjem - men ikke fullt så mange som jeg hadde. 😅 - Ikke minst, så har jeg fått brukt en del andre klesplagg, som stort sett har hengt til «pynt» i skapet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå