Gå til innhold

Single menn! Hva kan dere tilby en kvinne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med inspirasjon fra tråden om hva kvinner kan tilby, lurer jeg på hva menn er opptatt av og kan tilby i et forhold.

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Helene1982 skrev (7 minutter siden):

Med inspirasjon fra tråden om hva kvinner kan tilby, lurer jeg på hva menn er opptatt av og kan tilby i et forhold.

Kan tilby: 

- Sex og nærhet

- Fysisk trygghet og beskyttelse

- Stabil og god økonomi

- Støtte og lojalitet

- Emosjonell stabilitet

Anonymkode: ed578...469

• Liker 10
  • Hjerte 6
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kan tilby: 

- Sex og nærhet

- Fysisk trygghet og beskyttelse

- Stabil og god økonomi

- Støtte og lojalitet

- Emosjonell stabilitet

Anonymkode: ed578...469

Har du tanker om hva du ønsker at partneren du velger å leve sammen med bør tilby deg?

Endret av Helene1982
Skrevet

Vet ikke hva alle menn kan tilby men jeg vet at jeg kan tilby:

-ærlighet, lojalitet

- trygghet og nærhet

- involvere meg i hennes barn om hun har

- Tålmodighet 

- kjærlighet, sex, mye kos

sikkert en del andre ting jeg ikke kommer på nå 

• Liker 4
  • Hjerte 7
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Jeg ber deg ikke fyre oppunder dette med slike tråder.

Vi kvinner vet godt hva menn kan tilby som kjønn, og de fleste av oss kvinner ønsker det, søker det og savner det, og nyter godt av det menn kan tilby. Det ligger biologisk i oss å søke mot menn. Disse kjønnskampene er idiotiske, og selv om din tråd er et tilsvar til en idiotisk tråd, og du kanskje/antagelig mener å få menn på villspor i en hatsk ideologi til å tenke over sin egen rolle i hvorfor de sliter, eller at dette selvfølgelig er å gi og ta, så bidrar du også til å fyre oppunder konflikt istedenfor forståelse ved å opprette en slik tråd. 

Det er rett og slett nok, for kvinner og menn som ikke har sunket ned til å ha en stygg krig mann til kvinne og kvinne til mann vil fremdeles ha det de alltid har hatt kjønn til kjønn. Begge kjønn ønsker og trenger hverandre. 

Endret av Trolltunge
Skriveleif
  • Liker 16
  • Hjerte 3
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)
Trolltunge skrev (7 minutter siden):

Vi kvinner vet godt hva menn kan tilby som kjønn, og de fleste av oss kvinner ønsker det, søker det og savner det, og nyter godt av det menn kan tilby. Det ligger biologisk i oss å søke mot menn. Disse kjønnskampene er idiotiske, og selv om din tråd er et tilsvar til en idiotisk tråd, og du kanskje/antagelig mener å få menn på villspor i en hatsk ideologi til å tenke over sin egen rolle i hvorfor de sliter, eller at dette selvfølgelig er å gi og ta, så bidrar du også til å fyre oppunder konflikt istedenfor forståelse ved å opprette en slik tråd. 

Det er rett og slett nok, for kvinner og menn som ikke har sunket ned å en stygg krig mann til kvinne og kvinne til mann vil fremdeles ha det de alltid har hatt kjønn til kjønn. Begge kjønn ønsker og trenger hverandre. 

Jeg ønsker meg oppriktige og voksne svar som de jeg har fått foreløpig. jeg tror på dialog, og det å være bevisst på hva man kan tilby selv, reflekterer også ofte det man ønsker i en potensiell partner, tror jeg.

Endret av Helene1982
  • Liker 4
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Svært lite, annet enn sex. Det er også kun det jeg er ute etter hos en kvinne.

Anonymkode: 11275...360

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Svært lite, annet enn sex. Det er også kun det jeg er ute etter hos en kvinne.

Det er fair

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Helene1982 skrev (Akkurat nå):

Det er fair

Ja, men ofte ikke en akseptert holdning.

Skrevet
Helene1982 skrev (1 minutt siden):

Jeg ønsker meg oppriktige og voksne svar som de jeg har fått foreløpig. jeg tror på dialog, og det å være bevist på hva man kan tilby selv, reflekterer også ofte det man ønsker i en potensiell partner, tror jeg.

Jeg også, og håper at det fortsetter slik, men man bør være bevisst på å ordlegge seg klokt og ikke fyre oppunder kjønnskamper. Å ta en tråd og bare vri den motsatt, uten å vektlegger at det er positive og gode refleksjoner du oppfordrer menn til, da blir det mer flaks om du får gode svar, istedenfor å legge opp til ny kamp. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Helene1982 skrev (1 time siden):

Menn vet (eller bør vite…) hva de skal tilby.

Psykolog Marius Stavang forsker på romantisk avvisning, og har samlet en liste på 10 ting kvinner ønsker seg hos menn:

• Gjensidig kjærlighet
  • Pålitelig karakter
  • Emosjonelt stabil og moden
  • Vennlig
  • Intelligent
  • Sosiale ferdigheter
  • God helse
  • Ønske om å etablere familie
  • Ambisjonsnivå og arbeidsomhet
  • Fysisk attraktiv

Denne listen er faktisk slett ikke dum, selv om den underspiller visse ting som ofte må til for å vekke kvinners interesse i utgangspunktet.

Uansett: Dette er ting menn faktisk bør kunne levere.

Endret av ClausSaus
  • Liker 10
  • Nyttig 5
Skrevet

Jeg tror at menn og kvinner oftere enn ikke ønsker seg de samme tingene. Jeg tenker samtidig det er lurt å ha preferanser da det kan hjelpe deg å finne riktig partner, men at vi alle kan prøver hardere å forstå hverandre av og til.

• Hjerte 2
Skrevet
Trolltunge skrev (22 minutter siden):

Det er rett og slett nok, for kvinner og menn som ikke har sunket ned å en stygg krig mann til kvinne og kvinne til mann vil fremdeles ha det de alltid har hatt kjønn til kjønn. Begge kjønn ønsker og trenger hverandre. 

Nei, @Trolltunge… det er ikke en faktisk krig.

Menn er under angrep.

Og det er faktisk ikke det samme.

Uttrykket «Nå må dere gi dere, alle sammen!» hører ikke hjemme i det ønstlige Ukraina i øyeblikket.

Og det hører ikke hjemme her heller.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
ClausSaus skrev (2 minutter siden):

Menn vet (eller bør vite…) hva de skal tilby.

Psykolog Marius Stavang forsker på romantisk avvisning, og har samlet en liste på 10 ting kvinner ønsker seg hos menn:

• Gjensidig kjærlighet
  • Pålitelig karakter
  • Emosjonelt stabil og moden
  • Vennlig
  • Intelligent
  • Sosiale ferdigheter
  • God helse
  • Ønske om å etablere familie
  • Ambisjonsnivå og arbeidsomhet
  • Fysisk attraktiv

Denne listen er faktisk slett ikke dum, selv om den underspiller visse ting som ofte må til for å vekke kvinners interesse i utgangspunktet.

Uansett: Dette ting menn faktisk bør kunne levere.

Jeg er enig at det er en fin liste. Jeg tipper at alle ønsker disse egenskapene med noe ulik vekting. Jeg tror også det er lurt å være personlig. jeg lurer på hva du kan tilby?

• Nyttig 2
Skrevet
Helene1982 skrev (1 minutt siden):

Jeg er enig at det er en fin liste. Jeg tipper at alle ønsker disse egenskapene med noe ulik vekting. Jeg tror også det er lurt å være personlig. jeg lurer på hva du kan tilby?

For min del utleverer jeg minst mulig av personlig informasjon på KG.

Men jeg tror nok generelt at jeg i det virkelige liv skal kunne levere på det meste av det de fleste kvinner vil ha.

KG er en slagmark, der gjelder litt andre regler.

Skrevet
ClausSaus skrev (Akkurat nå):

For min del utleverer jeg minst mulig av personlig informasjon på KG.

Men jeg tror nok generelt at jeg i det virkelige liv skal kunne levere på det meste av det de fleste kvinner vil ha.

KG er en slagmark, der gjelder litt andre regler.

Det aksepterer jeg.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Egen eiendom en god armkrok men skal værra ungkar 😀

Skrevet
Maskinfører skrev (Akkurat nå):

Egen eiendom en god armkrok men skal værra ungkar 😀

Man skal aldri undervurdere en god armkrok eller en bra store-skje 😊

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg kan tilby godt humør og humor. 
Støtte og objektive råd. 
En tankegang og måte å se tilværelsen på som muligens vil virke fremmed og kanskje uforståelig. 
Flere timer der jeg har smerte anfall og er så redusert og kake etterpå, at jeg forvandles til en halvveis hjernedød person som kun fungerer på autopilot. 
Ellers så vil de fleste dagene bestå av at jeg er sliten fordi jeg har vondt hele tiden. Man skulle tro at det ville ha gjort meg til en grinete person, men jo verre ting er, jo mer galgenhumor får jeg.

Jeg er veldig tålmodig av meg og er en person som dukker opp ett kvarter før avtalt tid bare slikt at jeg er sikker på at jeg ikke er for sen. 
Jeg er veldig kjærlig og er opptatt av at folk føler at dem er sett og hørt og har det bra. 

Jeg har noen quirks som asperger. En av dem er at jeg lyver ikke. 
Så jeg vil alltid svare ærlig uansett hva det skulle være.

Nå skulle man kanskje tro at med slike meritter, så var jeg uønsket som partner, men jeg har aldri slitt med å finne en partner. Jeg har bare ikke funnet en partner som jeg går overens med.

• Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

9/10 her inne kan hvertfall ikke tilby respekt for kvinner og likeverd. 

Anonymkode: 20dd6...a2e

• Liker 5
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...