Gå til innhold

sopp!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Er gravid og mistenker at jeg har fått sopp. Har de klassiske symptomene man finner etter et google søk. Har aldri hatt dette før, så er litt usikker på hvordan jeg skal gå frem. Googler meg fram og står på apoteket at man kan bruke canesten som er reseptfritt ( som også kan brukes under svangerskap). Trenger man ikke da å få dette undersøkt hos lege ol? Isåfall er det fastlegen man skal kontakte? 

Anonymkode: b8362...b08

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Man bør sjekke det hos fastlegen når man ikke har hatt det før for å se at det faktisk er det. Så kan du etter det kjøpe canesten vagitorie og krem (det er ikke nok med bare krem).

Anonymkode: 84ea3...2c9

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hei! Er gravid og mistenker at jeg har fått sopp. Har de klassiske symptomene man finner etter et google søk. Har aldri hatt dette før, så er litt usikker på hvordan jeg skal gå frem. Googler meg fram og står på apoteket at man kan bruke canesten som er reseptfritt ( som også kan brukes under svangerskap). Trenger man ikke da å få dette undersøkt hos lege ol? Isåfall er det fastlegen man skal kontakte? 

Anonymkode: b8362...b08

Du kan kjøpe en kombipakning med vagitoriepille og krem. Du trenger absolutt ikke dra til legen med dette. de har nok å gjøre for tiden. Veldig lurt å behandle evt soppinfeksjon før fødsel da en aktiv soppinfeksjon øker sjansen for å revne...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...