lillesky Skrevet 4. januar 2006 #1 Skrevet 4. januar 2006 Kan man ha kun et sett med panelgardiner? :klø: Jeg har nye gardinstenger, så jeg har ikke lyst til å kjøpe nytt.
aline Skrevet 4. januar 2006 #2 Skrevet 4. januar 2006 så lenge de ikke skal dekke vinduet på noen måte, så kan du vel det, men det mister jo litt av effekten. men du trenger vel ikke kjøpe nye stenger tror jeg? mener å ha sett at du får sånne påheng, altså stenger som du fester på vanlige gardinstenger, som du så henger panellengdene på.... men har ikke peil egentlig. så på ellos tror jeg.... hvis du ser her , så skal du se til høyre at det finnes panelstangsett, og det ser jo ut som de skal hektes over vanlig stang, gjør det ikke? hvordan det ellers fungerer aner jeg ikke....
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2006 #3 Skrevet 4. januar 2006 jeg har et sett med panel-lengder. Henger på vanlige gardinstenger. Bare sjekk om at løpegangen er stor nok til å komme inn på stangen.
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2006 #4 Skrevet 4. januar 2006 Kan man ha kun et sett med panelgardiner? :klø: Jeg har nye gardinstenger, så jeg har ikke lyst til å kjøpe nytt. ← .... de er forøvrig helt ut! Kjøp deg andre gardiner.
Potetoline Skrevet 5. januar 2006 #5 Skrevet 5. januar 2006 Litt utenom, men jeg liker ikke de panel lengdene jeg..
Gjest -eline- Skrevet 6. januar 2006 #6 Skrevet 6. januar 2006 .... de er forøvrig helt ut! Kjøp deg andre gardiner. ← Hvem er det som egentlig bryr seg om hva som er "ut" når det gjelder gardiner? Hvis man liker det så må man vel få ha det man vil! Jeg er vel en av de som burde kanskje bry meg om det siden jeg skal jobbe i bransjen, men jeg kan ikke si at det får meg til å bry meg noe mer Jeg skal nå ha panelgardiner i leiligheta vi skal ta over... Er veldig glad i tekstiler, men ikke i vanlige gardiner, så panelgardiner passer bedre til min stil.
lillesky Skrevet 6. januar 2006 Forfatter #7 Skrevet 6. januar 2006 Panelgardiner er blitt MYE billigere, og det er større utvalg nå enn før. Så om det er ut eller ikke, spiller ingen rolle nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå