Gå til innhold

Slutter på Mercilon idag.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! 
Vi har helt superhemmelig bestemt oss, og jeg slutter på p-piller idag. 
Men jeg er helt «ny» i gamet, og lurer på, hvor lang tid kan det ta før eggløsning kommer? 
Slutter midt i brettet, siste mens var 6-7-8-9 april. 

Anonymkode: 3b86b...6b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også sluttet på pillen den 21 Mars, har vært av og på med den i noen år. Eggløsning kan en ikke være sikker på når kommer om du ikke har fått en naturlig mens først. Kan faktisk komme 24-48 timer etter den siste pillen har jeg lest, men kan også ta uker eller mndr.

Mensen har som regel kommet på tiden, kanskje en uke eller to for sent men det er å forvente. (Kontekst; mange venter med å prøve til etter den første naturlige mensen er kommet)

Denne gangen har jeg sluttet for samme grunn som deg, og hoppet også av midt i brettet. Skulle hatt mensen i dag men så langt bare noen murringer. Vil tro den kommer innen da en ukes tid :) Kan også nevne at sist jeg sluttet ble jeg gravid innen 2 mnd etter pilleslutt, så vil tro det tok en syklus for eggløsningen min til å komme tilbake til normalt. 

Anonymkode: a4d18...5e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk på mercilon sammenhengende i 14 år, ble gravid under to mnd etter jeg sluttet. Mistet dessverre den i MA, og så ble jeg gravid igjen etter 8 mnd.

Anonymkode: a1415...20c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...