Gå til innhold

Hvordan få neglene til å vokse raskere?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg vet ikke hvorfor, men fra jeg var liten la jeg til meg uvanen med å rive ned tåneglene istedet for å klippe dem. Og jeg ble vel besatt og rev så fort det var litt antydning til lengde. Nå har jeg ikke gjort det siden januar, men neglene bruker så lang tid på å vokse! Jeg vil så gjerne ha fine negler jeg kan stelle og ha på sandaler til sommeren uten å bære ukomfortabel.

Noen tips til å få neglene til å vokse raskere så jeg kan få tatt pedikyr?

Anonymkode: c4ed3...da1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Går ikke. Hår og negler vokser i den farten det tar.

Anonymkode: 86bca...58c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vitaminer og mineraler/sunt kosthold. Biotin/b7, d vitamin, b12, jern, og sink, er eksempler på noen viktige. B-12, sink og jern får du fra rødt kjøtt. Ha c vitamin til måltidet for best absorpsjon. D vitamin er vanlig å trenge tilskudd av, samme også med sink (ihvertfall i perioder).
Du kan evnt ta tilskudd av biotin/b-kompleks i en periode for ekstra boost for å se om det vil få neglene til å vokse raskere mot sommeren. Evnt prøve hairlux tilskuddet fra apoteket. 

Anonymkode: 82f17...946

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Vitaminer og mineraler/sunt kosthold. Biotin/b7, d vitamin, b12, jern, og sink, er eksempler på noen viktige. B-12, sink og jern får du fra rødt kjøtt. Ha c vitamin til måltidet for best absorpsjon. D vitamin er vanlig å trenge tilskudd av, samme også med sink (ihvertfall i perioder).
Du kan evnt ta tilskudd av biotin/b-kompleks i en periode for ekstra boost for å se om det vil få neglene til å vokse raskere mot sommeren. Evnt prøve hairlux tilskuddet fra apoteket. 

Anonymkode: 82f17...946

Apoteket opplyser at de aller fleste får nok av B--vitaminene, og av sink og selen, så jeg vet ikke om det har så mye for seg å bruke penger på tilskudd hvis man da ikke har et ensidig kosthold. Hvis man spiser dårlig så er det beste å legge om kosten. Hvis ts ikke spiser kjøtt, så kan jo tilskudd være en god ide. 

Anonymkode: 86bca...58c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tånegler vokser veldig sakte, sånn er det bare.

Anonymkode: 77f47...a61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...