Gjest Gjest_Undrende_* Skrevet 4. januar 2006 #1 Skrevet 4. januar 2006 Jeg lurer på noe,som kansje en av dere jenter kan hjelpe meg med... Jeg har truffet en ny dame,som er kjempegrei på alle måter-men føler at jeg ikke kan stole helt på henne. Hun har vært prostituert før,men er ikke det nå lenger-og det er her mine spørsmål kommer...for vi lå i senga igår,og jeg stakk fingerene inn i henne,etter ett par minutter begynte hun å blø-noe som fikk meg til å lure på om hun hadde mensen,men hun går på piller som gjør at hun ikke får mensen. Hun beklaget seg,og mente at det var fordi at hun ikke hadde hatt samleie på en god stund,og at det var en reaksjon fra underlivet. Men kan dette stemme-eller kan hun ha noen slags form for sykdom? Setter pris på svar
Orestes Skrevet 4. januar 2006 #2 Skrevet 4. januar 2006 Kvinner kan ha små cyster eller polypper på livmorhalsen som sprekker ved kontakt og blør litt. Det kan også skyldes skjøre slimhinner. Skjer det imidlertid flere ganger kan en tur til legen være berettiget, da det kan være et symptom på livmorhalskreft. Man kan forøvrig får mindre blødninger selv om man normalt ikke skal ha mensen, hormonbalansen kan forstyrres av så mangt. Men siden dette skjedde når du hadde fingrene i henne er det jo mest nærliggende å tro at det var det som utløste blødningen.
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2006 #3 Skrevet 4. januar 2006 Jeg lurer på noe,som kansje en av dere jenter kan hjelpe meg med... Jeg har truffet en ny dame,som er kjempegrei på alle måter-men føler at jeg ikke kan stole helt på henne. Hun har vært prostituert før,men er ikke det nå lenger-og det er her mine spørsmål kommer...for vi lå i senga igår,og jeg stakk fingerene inn i henne,etter ett par minutter begynte hun å blø-noe som fikk meg til å lure på om hun hadde mensen,men hun går på piller som gjør at hun ikke får mensen. Hun beklaget seg,og mente at det var fordi at hun ikke hadde hatt samleie på en god stund,og at det var en reaksjon fra underlivet. Men kan dette stemme-eller kan hun ha noen slags form for sykdom? Setter pris på svar ← Du verden... Her ligger det litt av hvert mellom linjene! Du må være ganske fordomsfull som ikke stoler på et menneske på grunn av fortida hans/hennes! Og hvis du ikke stoler på henne, hvorfor er du sammen med henne da? Hadde jeg vært henne hadde jeg knepet godt igjen for en sånn som deg, og håpet at jeg heller traff en som tok meg for den jeg er - fortid eller ei. For å svare på spørsmålet ditt: det er ingen kjønnssykdommer som gir seg utslag i blødninger ved fingring, så du kan føle deg ganske trygg! Derimot er det vanlig å bli mer ømtålig nedentil om man har vært avholdende en stund. Har selv vært utsatt for det. Da tåler ikke slimhinnene så mye, og små blødninger kan oppstå.
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2006 #4 Skrevet 4. januar 2006 Dama har vært prostituert jo! Burde være ganske herdet der nede for å si det sånn...
Gjest Pecado Skrevet 4. januar 2006 #5 Skrevet 4. januar 2006 Spørs når hun var prostituert det. Og dersom hun har hatt kjønnsykdommer tidligere kan slimhinnene i vagina tåle mindre. Etter sex er det ikke unormalt med en liten blødning, pga årsaker tidligere nevnt.
Gjest GreenSky Skrevet 4. januar 2006 #6 Skrevet 4. januar 2006 Om jeg hadde vært i dine sko, trådstarter, ville jeg bedt kjæresten om undersøkelse hos gykonlog, og ventet med sex til resultatet var klart.
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2006 #7 Skrevet 5. januar 2006 Dama har vært prostituert jo! Burde være ganske herdet der nede for å si det sånn... ← Har vært ja. Og det er en stund siden hun har hatt samleie nå ifølge det trådstarter skrev. Man skal ikke være avholdende så veldig lenge før slimhinnene blir ganske ømtålige, det er også min erfaring. Dessuten er det ikke sånn at prostituerte knuller dagen lang da! De knuller for penger ja, men den gjennomsnittlige prostituerte får vel ikke akkurat træler mellom bena. Gudbedre hvor fordomsfulle folk er...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå