AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #1 Skrevet 22. april 2023 Jeg har en del ansiktshår, som jeg i en årrekke har tatt med høvel. Ikke veldig mørke, men noen nyanser mørkere enn huden. Merker at det hemmer meg mye i hverdagen. Jeg unngår situasjoner der jeg ikke får tatt dem på morgenen, og tar dem ofte en gang til. Om jeg skal noe spesielt. Tok 7 behandlinger på salong, for ca 15 år siden. Og merket da reduksjon. Hvor ofte bruker dere IPL, og hvor lang tid før du merker forandring? Går det greit å bruke den mot sommeren også? Gir den brannsår? Anonymkode: 57145...c88
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #2 Skrevet 22. april 2023 Braun Silk expert. I den fullstendige pakken får du med egen "tut" som er spesielt for ansiktshår. Man får ikke brannskader av ipl. Jeg har aldri brukt i ansikt men legger og da tok det ca 8 behandlinger før jeg merket saktere hårvekst. Etter 4-5 måneder kunne jeg barbere meg kun en gang i måneden og kun bruke ipl en gang i måneden istedet for en gang i uken som man trenger i starten IPL stopper ikke hårvekst men senker den Anonymkode: 02189...a3f
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #3 Skrevet 28. april 2023 Den gir ikke brannsår og den kan brukes om sommeren også, men det er viktig å bruke solfaktor etterpå, minimum 30, men det er best med 50. Og man skal ikke sole seg i 2-3 dager etter behandlingen. Jeg bruker min alvaskin i ansiktet og er endelig kvitt barten som hadde plaget meg siden jeg var tenåring 🤩 Anonymkode: 9f068...caf 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå