AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #1 Skrevet 22. april 2023 Hva skjer med håret om jeg ikke klipper det på ett år eller to år? Anonymkode: 2e1cc...08f
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #3 Skrevet 22. april 2023 OK men skader det håret? Grunnen til jeg klipper det så sjelden er pga. Dårlig økonomi. Men er redd håret ikke blir fint nok om jeg ikke klipper det. Anonymkode: 2e1cc...08f
C-girl Skrevet 22. april 2023 #4 Skrevet 22. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): OK men skader det håret? Grunnen til jeg klipper det så sjelden er pga. Dårlig økonomi. Men er redd håret ikke blir fint nok om jeg ikke klipper det. Anonymkode: 2e1cc...08f Mulig tuppene blir flisete, men utover det skader det ikke håret å ikke bli klippet.
Karmaisabitch Skrevet 22. april 2023 #5 Skrevet 22. april 2023 Skader ikke, men tuppene kan bli slitt/splittet. Behandle lengdene godt med balsam så går det nok fint. Ikke varmebehandle det for ofte.
Sinte-my Skrevet 22. april 2023 #6 Skrevet 22. april 2023 Du risikerer å måtte ta mer av lengden når du først klipper det. Flisete tupper har en tendens til å spise seg oppover. Men håret tar ikke mer skade enn det. Selve frisyren vil jo avgjøre om det ser ustelt ut også.
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #7 Skrevet 22. april 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): OK men skader det håret? Grunnen til jeg klipper det så sjelden er pga. Dårlig økonomi. Men er redd håret ikke blir fint nok om jeg ikke klipper det. Anonymkode: 2e1cc...08f Jeg lot håret gro under hele pandemien, og jeg hadde ikke klippet meg siden høsten 2019 da jeg klippet meg nå i februar i år. Noen flisete tupper, men ellers pent og glansfullt hår, som rakk meg langt ned på ryggen (det var skulderlengde høsten 2019). Jeg klippet meg ikke på grunn av de slitte tuppene, men fordi jeg har veldig tykt hår som det tar lang tid å både vaske og tørke - en prosess jeg rett og slett gikk lei av. Anonymkode: da6ea...d74
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #8 Skrevet 22. april 2023 Håret blir dårligere kvalitet pga tuppene fliser seg og sliter oppover. Bruk en god hårolje i hvertfall ingen krise, har selv gått uten å klippe håret på 5-6 år! Anonymkode: 14e13...c4f
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #9 Skrevet 22. april 2023 Jeg har hår ned til litt over navlen. Klipper det annenhvert år. Er friskt og sunt. Så lenge du tar godt vare på håret, går det sikkert fint. Har du tynt/fint nordisk hår, kan det hende det blir slitt raskere. Anonymkode: 91347...829
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #10 Skrevet 22. april 2023 Når man ikke klipper håret, blir det jo selvfølgelig lenger, ja. Og om man har slitte/flisete tupper, er det jo bare å klippe disse. Stusse tuppene, altså. Null stress. Anonymkode: bbd3b...c93
Taluno Skrevet 22. april 2023 #11 Skrevet 22. april 2023 Det kommer jo helt an på hvordan du behandler håret, og kvalitet på ditt hår. Håret mitt er ikke slitt, og de siste 15 årene har jeg klipt meg med 12-18 måneders mellomrom. 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #12 Skrevet 23. april 2023 Er det pga. økonomi kan du klippe deg selv, eller høre om en venninne/mor/evt. søster vil Finnes utallige videoer på Youtube, både på norsk og engelsk. Veldig enkelt, spesielt om du kun skal ta tuppene. Anonymkode: 98108...fab 4
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #13 Skrevet 24. april 2023 Jeg klipper meg selv pga økonomi, gjort det i flere år. Brad Mondo sine videoer på Youtube er kjempegode! Jeg satt modell for en frisørskole i fjor, og nevnte for læreren at jeg klipper meg selv. Hun sa at det hadde hun aldri gjetta! Så det ser tydeligvis ganske ok ut Frisørsaks får du på Clas Ohlson til 200kr ish. Har du veldig tykt hår kan det lønne seg med en tynnesaks i tillegg. IKKE bruk vanlig saks, da blir det stygt. Anonymkode: 4b572...61d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå