Gå til innhold

Hvor kjøper dere "sommer-bukser"?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Altså bukser som er tynne og/eller puster bedre enn jeans og dressbukser etc. Jeg sliter med å finne noen fine. Kriterier: Ikke så veldig vide nederst og ikke skrikende mønster (noe mønster er greit).

Anonymkode: b9ec5...7b9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker godt linbukser, spesielt de som er formet som dressbukse og ikke krøller seg sånn. Vanskelig å finne, tror min er fra cambio. Cambio har forresten en del greie bukser i forskjell stoff. Ellers har jeg også vært fan av svart silkebukse. 

Anonymkode: 55b3f...aae

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg liker godt linbukser, spesielt de som er formet som dressbukse og ikke krøller seg sånn. Vanskelig å finne, tror min er fra cambio. Cambio har forresten en del greie bukser i forskjell stoff. Ellers har jeg også vært fan av svart silkebukse. 

Anonymkode: 55b3f...aae

Takk for svar. Jeg hadde faktisk lin i tankene, selv om et annet tynt stoff også ville vært ok. Syns de fleste i lin er så vide nederst i bena, og det liker jeg ikke. Fant en på Ellos som ikke var sånn som jeg kanskje slår til på.

Ts

Anonymkode: b9ec5...7b9

AnonymBruker
Skrevet

Bruker jeans året rundt jeg, men mest lyse og hvite jeans på sommeren

Anonymkode: 9a4d7...8ea

• Liker 1
Skrevet

Enig i at det er vanskelig å finne fine linbukser, sjekk ut Gant. De kan ha noe. 
Ellers bruker jeg Soffys fra Part two.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...