AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #1 Skrevet 22. april 2023 Altså bukser som er tynne og/eller puster bedre enn jeans og dressbukser etc. Jeg sliter med å finne noen fine. Kriterier: Ikke så veldig vide nederst og ikke skrikende mønster (noe mønster er greit). Anonymkode: b9ec5...7b9
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #2 Skrevet 22. april 2023 Jeg liker godt linbukser, spesielt de som er formet som dressbukse og ikke krøller seg sånn. Vanskelig å finne, tror min er fra cambio. Cambio har forresten en del greie bukser i forskjell stoff. Ellers har jeg også vært fan av svart silkebukse. Anonymkode: 55b3f...aae
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #3 Skrevet 22. april 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg liker godt linbukser, spesielt de som er formet som dressbukse og ikke krøller seg sånn. Vanskelig å finne, tror min er fra cambio. Cambio har forresten en del greie bukser i forskjell stoff. Ellers har jeg også vært fan av svart silkebukse. Anonymkode: 55b3f...aae Takk for svar. Jeg hadde faktisk lin i tankene, selv om et annet tynt stoff også ville vært ok. Syns de fleste i lin er så vide nederst i bena, og det liker jeg ikke. Fant en på Ellos som ikke var sånn som jeg kanskje slår til på. Ts Anonymkode: b9ec5...7b9
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #4 Skrevet 23. april 2023 Bruker jeans året rundt jeg, men mest lyse og hvite jeans på sommeren Anonymkode: 9a4d7...8ea 1
Bacteria Skrevet 23. april 2023 #5 Skrevet 23. april 2023 Enig i at det er vanskelig å finne fine linbukser, sjekk ut Gant. De kan ha noe. Ellers bruker jeg Soffys fra Part two.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå