Gå til innhold

Midsize - inspirasjon til meg? (bilde)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ble litt inspirert av den andre tråden om fasong. Jeg synes jeg har en litt vanskelig fasong. Den kom ikke fram i den resten, men tror det er noe jeg tidligere har lest om som 8-tall. Synes det er vanskelig å finne type klær som er flatterende, og har lett for å kle meg kjedelig.

Tips til noen man kan følge når man er høy, har en del ekstra på kroppen og kler seg kjedelig? Hva slags stil tror dere kan passe meg? 

Anonymkode: a3cae...c0d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

9BC13400-9610-417E-821E-7936B8C7568B.thumb.jpeg.4db54321dee7e20e3a64781c2e45df6d.jpeg

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Vanskelig å si utfra dette bildet hva du mener, synes du ser heller veldig flott ut jeg :klo:

Anonymkode: 0589a...cf6

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Dette er i hodet ditt TS. Du ser helt flott ut. Ikke bruk et gram energi mer på dette. Virkelig. Hadde det vært noe hadde jeg sagt det.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Går for skandinavisk og silent luxury! Kjøp noen spreke plagg utenfor komforsonen for å trå litt ut av svart/grått. Du har sikkert tenkt for mye «basic plagg man ikke går lei av og som kan brukes til alt.» Kan alltids kjøpe noen litt mer vågale plagg til en ok pris på tise eller finn. 

Anonymkode: 9f166...fa9

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Endel ekstra ser jeg ikke noen plass - du er en klassisk høy midsize vil jeg si :) 

Men om du er komfortabel med å ta en selfie som viser litt mer tettsittende klær uten cardigan over så er det lettere å gi gode råd til type snitt og plagg :) 

+ kanskje litt om hva du selv trives best i, kunne tenke deg av stilretning osv. 

Utfra det jeg ser passer du «alt», jeans/kjole/skjørt osv. 

Endret av AprilLudgate
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ser ut som du kan passe det meste? 

Anonymkode: b7c3e...84c

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for alle svar, og det var pent sagt av dere 🥰 Jeg føler meg lite fresh, og med barn må jeg også kle meg litt praktisk. Fine lyse trenchcoater osv blir bare hengende i skapet.

Jeg prøvde å se gjennom da jeg skulle poste dette bildet, men det var med unger på meg på alle 😅 Skal se om jeg kan få til en selfie 👍

Skal sjekke ut Scandinavian og silent luxury, og tar gjerne imot tips til noen jeg kan følge 😊

Jeg føler meg som BigBird…-bredskuldret og svær, vil gjerne kle meg så jeg ser litt «nettere» ut 😊

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville droppet «inneskjerfet» du har på deg her. Det er litt damete på en litt kjedelig måte. Du trenger heller ikke gjemme kroppen under en lang cardigan. Ser av bildet at du er «voksen». Da forventer ingen at du skal ha modellkropp. Det er lov å ha litt ekstra rumpe el.l

Anonymkode: b74a9...7ab

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.4.2023 den 21.32):

Jeg ville droppet «inneskjerfet» du har på deg her. Det er litt damete på en litt kjedelig måte. Du trenger heller ikke gjemme kroppen under en lang cardigan. Ser av bildet at du er «voksen». Da forventer ingen at du skal ha modellkropp. Det er lov å ha litt ekstra rumpe el.l

Anonymkode: b74a9...7ab

Bruker sjeldent skjerf inne. Går ikke med dette hver dag heller, så tar gjerne imot tips til noen som er gode på midsize og viser frem forskjellige antrekk 👌 😊

AnonymBruker
Skrevet

I feel you. 

Har selv funnet ut at det er umulig å krympe ting som skuldre, så for å skape balanse og "jevne det ut" så man ikke føler seg så topptung, må man legge til bredde der hvor man ikke er så brei - beina og leggen. Høres skummel ut, men det funker. 

Ei bukse som er høy i livet med vide bein er helt kanon. Link til inspo: https://www.kappahl.com/nn-NO/dame/bukser/vida-byxor/bukser-i-sateng/164301/ Høytlivsbukse i riktig størrelse er veldig behagelig! 

En bluse som samler fokuset mer mot midten er et godt valg. Link til inspo: https://www.kappahl.com/nn-NO/dame/bluser/knytblusar/bluse-med-knyteband/196543/?_gl=1*1dni0nt*_up*MQ..&gclid=CjwKCAjwl6OiBhA2EiwAuUwWZQo2ePBXv9rTrTChHU4dHTV-Y4QkkoiCrXTrYR4XLzeg173aiqm9AhoCKn0QAvD_BwE Rysjene på denne blusen ikke plassert helt ytterst på skuldrene og armene, men heller mer mot midten av kroppen. Dermed faller blikket nærere midten og ikke til ytterpunktene. 

Tuck blusen pent i buksa, sett ei fargerik hårklype av størrelse i nakken og tadaa. Det blir fint. 

Anonymkode: f1519...744

AnonymBruker
Skrevet

Litt ekstra på kroppen? Det ser ikke jeg noe til på bildet 

Anonymkode: 9fc89...97c

AnonymBruker
Skrevet

Ut i fra bildet tror jeg ikke du har så mye ekstra. De som har det pleier å ha betydelig tykkere legger enn deg, dine er jo slanke. Har du litt ekstra rundt magen finnes det jo mange litt oversized gensere, bluser og kjoler. Å være høy er jo supert, da kan du stort sett kle deg som du vil.  

Anonymkode: 876b7...e1d

Skrevet

Herregud,du er jo kjempefin!

Liker klesstilen din og,jeg!🌸

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...