Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har fått en utrolig plagsom hoste med mye slim. Hoster til jeg spyr. Ingen feber. Hva er det som går nå, egentlig, så langt ut på våren? Skal ta koronatest senere i dag.

Anonymkode: f6cd4...d2b

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har fått en utrolig plagsom hoste med mye slim. Hoster til jeg spyr. Ingen feber. Hva er det som går nå, egentlig, så langt ut på våren? Skal ta koronatest senere i dag.

Allergi? 

AnonymBruker
Skrevet

Fikk det før påske. Hoster fortsatt, fire uker senere. Har måttet sitte oppreist på sofaen siden 4-tiden. Oppkast og brekninger har heldigvis avtatt. 

Koronatesten var negativ. Har heller ingen av de samme symptomene som da jeg hadde korona. Men tar mye heller det igjen enn denne skiten her. 

Anonymkode: 57942...1cf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Myml1 skrev (11 minutter siden):

Allergi? 

Jeg tror kanskje ikke det er allergi i mitt tilfelle. Har bjørkepollen allergi og tar forebyggende tabletter nå, men hos meg viser det seg mer i form av nysing og irritasjon på øynene. Jeg har både snått og sår hals/hoste, typisk forkjølelse.

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Fikk det før påske. Hoster fortsatt, fire uker senere. Har måttet sitte oppreist på sofaen siden 4-tiden. Oppkast og brekninger har heldigvis avtatt. 

Koronatesten var negativ. Har heller ingen av de samme symptomene som da jeg hadde korona. Men tar mye heller det igjen enn denne skiten her. 

Anonymkode: 57942...1cf

Uff, så plagsomt! Håper det straks roer seg hos deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...