AnonymBruker Skrevet 21. april 2023 #1 Skrevet 21. april 2023 Jo jeg har vært utenfor dating og forhold i flere år. Så kontaktet en mann meg på fb og vi begynte å skrive sammen og utveksle bilder. Så begynte vi å snakke på tlf sammen og vi pratet i flere timer på kveld og natt og vi snakket åpent om alt og han var veldig åpen og ærlig virket det som. Han fortalte om tidligere forhold og ekser, barn og sex da. han sa han falt for øynene mine, og han hintet om å få flere bilder av meg. vi flørtet og tøyset og lo. Så ble jeg lurt til å sende naken bilder av meg, nesten av hele meg. Men holdt litt tilbake. Jeg fikk og flere bilder av han på den måten og. Jeg følte meg usikker fordi jeg var redd for å bli utnyttet. Så var jeg usikker på om jeg hørte fra han dagen etterpå. Og dagen etterpå kontaktet han meg og vi snakket mer, men han var veldig på sex da, og førte til at vi viste alt til hverandre på bilder. Så vil han møte meg og han virker veldig på at jeg skulle besøke han i helgen, men jeg kunne ikke det for han bor 7 timer unna meg. så ville han prøve å komme til meg om 2 uker via jobben sin. Og snakket om at han var åpen for et forhold og slikt med meg. Men så fortsatte han å presse og mase om sex, han spurte hva jeg tenkte på bare jeg ble stille 2 sekunder. jeg følte meg sliten i hodet da. Han var veldig aktiv og spontan, jobbe mye og klarte ikke sitte i ro hjemme. og veldig på å ha sex overalt og utforske hele tiden og mye fantasier osv. når jeg ettergav han så fortsatte han bare til neste. Men i kveld ble han stille etter noe jobb og jeg såg han var pålogget, men han kom med unnskyldninger for å ikke snakke med meg på tlf. syns det var rart så føler han var opptatt med noe annet. siden han virket så intressert tidligere, men så virket han uintressert i natt. Så jeg slettet bilder osv og vil ikke kontakte han mer. For jeg føler han bare har brukt meg for sin egen lyst. Han virket så åpen og ærlig men var vel bare et spill for å lokke meg. Nei holde meg unna menn styret. Møkka lei. Måtte få dette ut bare. Anonymkode: ab2ae...198
Mona123 Skrevet 21. april 2023 #2 Skrevet 21. april 2023 Eh, han er jo bare en kåt mann med for mye fritid, åpenbart. Hvis du ikke vil ha det sånn, slett og blokk. Han er det ikke noe å spare på hvis du ønsker mer. 2 2
AnonymBruker Skrevet 21. april 2023 #3 Skrevet 21. april 2023 Mona123 skrev (11 minutter siden): Eh, han er jo bare en kåt mann med for mye fritid, åpenbart. Hvis du ikke vil ha det sånn, slett og blokk. Han er det ikke noe å spare på hvis du ønsker mer. Ja sant det, men jeg ble litt blind for det så det angrer jeg på. Uff bare playere overalt. Sex sex sex always. var litt blind dessverre. Ja har kuttet han ut. Anonymkode: ab2ae...198
AnonymBruker Skrevet 21. april 2023 #4 Skrevet 21. april 2023 Ja han har brukt og utnyttet deg ved å manipulere deg til å tro dere hadde en genuin connection. Desverre et utbredt triks blandt kåte useriøse menn, du vil møte på de overalt i dating. Om en mann begynner å hinte om sex eller be om bilder av deg før dere har møttes så kutt han ut. Da viser han hva han egentlig er ute etter. Tomme ord om pene øyne og unik å snakke med og meant to be og potensielt forhold og søte god morgen meldinger må du bare se bort fra. Anonymkode: 49f6b...93b 3 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2023 #5 Skrevet 21. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja han har brukt og utnyttet deg ved å manipulere deg til å tro dere hadde en genuin connection. Desverre et utbredt triks blandt kåte useriøse menn, du vil møte på de overalt i dating. Om en mann begynner å hinte om sex eller be om bilder av deg før dere har møttes så kutt han ut. Da viser han hva han egentlig er ute etter. Tomme ord om pene øyne og unik å snakke med og meant to be og potensielt forhold og søte god morgen meldinger må du bare se bort fra. Anonymkode: 49f6b...93b Ja er den følelsen jeg fikk egentlig før jeg gikk for langt, men så gav han meg en følelse av at han var seriøs og da gav jeg etter. Men jeg vet nå at det er sant at han har bare brukt meg. Det er bra du skriver det du gjør så jeg får det bekreftet og. Jeg ble litt betatt av han for måten han var på ang åpentheten. Men utseendemessig så syns jeg ikke han var noe tiltrekkende. Kan ikke forstå at han har hatt mange ekser og mye sex. Anonymkode: ab2ae...198
Thanos Skrevet 22. april 2023 #6 Skrevet 22. april 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ja han har brukt og utnyttet deg ved å manipulere deg til å tro dere hadde en genuin connection. Desverre et utbredt triks blandt kåte useriøse menn, du vil møte på de overalt i dating. Om en mann begynner å hinte om sex eller be om bilder av deg før dere har møttes så kutt han ut. Da viser han hva han egentlig er ute etter. Tomme ord om pene øyne og unik å snakke med og meant to be og potensielt forhold og søte god morgen meldinger må du bare se bort fra. Anonymkode: 49f6b...93b Eller at han følte når det kom til stykke, at den hele og fulle kjemien ikke var der og at han trakk seg bort av slike grunner? Men nei, på kg er han selvsagt en player som lurer kvinner til å ha sex 🤔 Han burde dog vært ærlig om det om det var grunnen. Han burde gitt beskjed så ts slapp å sitte igjen frustrert.
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #7 Skrevet 22. april 2023 Thanos skrev (1 minutt siden): Eller at han følte når det kom til stykke, at den hele og fulle kjemien ikke var der og at han trakk seg bort av slike grunner? Men nei, på kg er han selvsagt en player som lurer kvinner til å ha sex 🤔 Han burde dog vært ærlig om det om det var grunnen. Han burde gitt beskjed så ts slapp å sitte igjen frustrert. Er rart det da for vi hadde god kjemi hele tiden, og pratet i 4 timer i strekk sammen. Men han hintet stadig på sex så. Følte det ble mer fokus på sex enn andre ting. Og da føler jeg det blir kun det seksuelle som gjelder. Nei dere kan ikke gi beskjed og være ærlige. da er dere stille plutselig. Anonymkode: ab2ae...198
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #8 Skrevet 22. april 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Ja er den følelsen jeg fikk egentlig før jeg gikk for langt, men så gav han meg en følelse av at han var seriøs og da gav jeg etter. Men jeg vet nå at det er sant at han har bare brukt meg. Det er bra du skriver det du gjør så jeg får det bekreftet og. Jeg ble litt betatt av han for måten han var på ang åpentheten. Men utseendemessig så syns jeg ikke han var noe tiltrekkende. Kan ikke forstå at han har hatt mange ekser og mye sex. Anonymkode: ab2ae...198 Han hadde jo ikke noe problem med å få deg betatt, så det er nok sant at han har mange ekser men også en grunn til at de er ekser. De gjennomskuet nok at han var en manipulerende dust Anonymkode: 49f6b...93b 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #9 Skrevet 22. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han hadde jo ikke noe problem med å få deg betatt, så det er nok sant at han har mange ekser men også en grunn til at de er ekser. De gjennomskuet nok at han var en manipulerende dust Anonymkode: 49f6b...93b Ja men trodde han var real da han var så åpen om livet og tanker med meg. Men han sa at han tenkte veldig mye og var veldig spontan av seg. Så jeg ser jo at det var rett. Nei uff glad jeg har kuttet han ut før jeg ble mer betatt. Anonymkode: ab2ae...198
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #10 Skrevet 22. april 2023 Thanos skrev (9 minutter siden): Eller at han følte når det kom til stykke, at den hele og fulle kjemien ikke var der og at han trakk seg bort av slike grunner? Men nei, på kg er han selvsagt en player som lurer kvinner til å ha sex 🤔 Han burde dog vært ærlig om det om det var grunnen. Han burde gitt beskjed så ts slapp å sitte igjen frustrert. Det er ikke en KG greie, det ts har blitt utsatt for er kjempevanlig. En mann som mister en genuin interesse sier fra på en respektfull måte, og en mann som er ute etter noe genuint styrer ikke samtalen over på sex så tidlig og bruker emosjonell manipulasjon til å presse henne til å sende nakenbilder. Disse type menn er ute etter akuratt det og kun det, og bruker alle triks for å oppnå det. Anonymkode: 49f6b...93b 5 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #11 Skrevet 22. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja men trodde han var real da han var så åpen om livet og tanker med meg. Men han sa at han tenkte veldig mye og var veldig spontan av seg. Så jeg ser jo at det var rett. Nei uff glad jeg har kuttet han ut før jeg ble mer betatt. Anonymkode: ab2ae...198 Ta det som en lærepenge og vær glad du ikke ble mer involvert med han. Selv en psykopat som ender opp med å ødelegge livet ditt og drepe deg er sjarmerende og fremstår åpen og ærlig og interessert i begynnelsen og bruker timesvis daglig på å groome offeret sitt til å bli emosjonelt hektet og betatt før de avslører seg. Ofte så tilpasser de ting de forteller om seg selv til å passe mer med deg/den de forfører nettopp for å skape en rask falsk tilknytning der. Neste gang er du mere bevisst på at dette skjer og husker på å ikke la deg presse til sånne ting som skjedde her. Anonymkode: 49f6b...93b 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #12 Skrevet 22. april 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ta det som en lærepenge og vær glad du ikke ble mer involvert med han. Selv en psykopat som ender opp med å ødelegge livet ditt og drepe deg er sjarmerende og fremstår åpen og ærlig og interessert i begynnelsen og bruker timesvis daglig på å groome offeret sitt til å bli emosjonelt hektet og betatt før de avslører seg. Ofte så tilpasser de ting de forteller om seg selv til å passe mer med deg/den de forfører nettopp for å skape en rask falsk tilknytning der. Neste gang er du mere bevisst på at dette skjer og husker på å ikke la deg presse til sånne ting som skjedde her. Anonymkode: 49f6b...93b Ja jeg skal være det ja. Takk for rådet fra deg. Anonymkode: ab2ae...198
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #13 Skrevet 22. april 2023 Samtidig kan man jo ikke sette av alle kvelder til timesvis med prating. Han var helt sikkert med andre i kveld. Det er jo ikke rart. Anonymkode: eb983...6ba
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #14 Skrevet 22. april 2023 Jeg strør sikkert salt i såret nå, men jeg forstår oppriktig talt ikke kvinner som ikke gjennomskuer slike menn. Det bør lyse masse røde varsellamper når han blir ivrig på å mase etter bilder og snakk om sex. Slik han fremstilles av TS så er det helt tydelig hva han er opptatt av. Anonymkode: 50302...56d 5
Thanos Skrevet 22. april 2023 #15 Skrevet 22. april 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Er rart det da for vi hadde god kjemi hele tiden, og pratet i 4 timer i strekk sammen. Men han hintet stadig på sex så. Følte det ble mer fokus på sex enn andre ting. Og da føler jeg det blir kun det seksuelle som gjelder. Nei dere kan ikke gi beskjed og være ærlige. da er dere stille plutselig. Anonymkode: ab2ae...198 Du følte kjemien var god. Det er ikke det samme som at han følte kjemien var like god. Du ser det kun fra ditt perspektiv som kvinne. Om du holder tilbake på sex vil det kunne slå begge veier. Du risikerer å havne med en tålmodig player som er så desp at han gladelig venter 5 måneder med prat og kjemi, dersom det til slutt fører til sex. For så å dumpe deg. Masse tid bortkastet og oppbygde forhåpninger lagt i grus. Alternativ 2: du venter med sex og får en bra fyr som syntes det er verdt å vente for å få et stabilt forhold. Alternativ 3: du venter med sex og jager bort en bra mann som gjerne ville ha et seriøst forhold med deg. For menn flest er sex lystbetont, noe vi raskt føler for å ha med en kvinne vi tenner på og vil ha forhold med. Og merker han at du kvier deg, anser han det som at du ikke tenner på ham. Han stikker og du går glipp av en bra mann. Jeg har aldri og kommer heller aldri til å forstå hvorfor kvinner bruker sex som et våpen i datingfasen. Dette intrikate spillet for å teste en manns verdi. Som om sex er noe man skal jobbe for å vise at man fortjener. Syntes det er forkastelig! Jeg ville nesten anbefalt motsatt. Sex så raskt som mulig! Da finner du ut om dere har god seksuell kjemi før den sterkeste tilknytningen og følsene setter seg og at han ikke er egoist i senga. Og om han fortsatt ivrer etter å ha mer med deg å gjøre etter dette, ja så har du fått en god partner du har god sex med som du kan fortsette å date og få en fremtid med. Sex er ikke et knep og et triks som skal brukes til å teste ut partnere. Det er penis i vagina og 50/50 nytelse for begge. Om det ikke skulle klaffe eller at han kun var ute etter sex, javel så går du videre.
Thanos Skrevet 22. april 2023 #16 Skrevet 22. april 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Det er ikke en KG greie, det ts har blitt utsatt for er kjempevanlig. En mann som mister en genuin interesse sier fra på en respektfull måte, og en mann som er ute etter noe genuint styrer ikke samtalen over på sex så tidlig og bruker emosjonell manipulasjon til å presse henne til å sende nakenbilder. Disse type menn er ute etter akuratt det og kun det, og bruker alle triks for å oppnå det. Anonymkode: 49f6b...93b Er enig i den beskrivelsen. Dette er røde flagg alle kvinner bør lære seg å lese.
ClausSaus Skrevet 22. april 2023 #17 Skrevet 22. april 2023 (endret) AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jo jeg har vært utenfor dating og forhold i flere år. Så kontaktet en mann meg på fb og vi begynte å skrive sammen og utveksle bilder. Så begynte vi å snakke på tlf sammen og vi pratet i flere timer på kveld og natt og vi snakket åpent om alt og han var veldig åpen og ærlig virket det som. Han fortalte om tidligere forhold og ekser, barn og sex da. han sa han falt for øynene mine, og han hintet om å få flere bilder av meg. vi flørtet og tøyset og lo. Så ble jeg lurt til å sende naken bilder av meg, nesten av hele meg. Men holdt litt tilbake. Jeg fikk og flere bilder av han på den måten og. Jeg følte meg usikker fordi jeg var redd for å bli utnyttet. Så var jeg usikker på om jeg hørte fra han dagen etterpå. Og dagen etterpå kontaktet han meg og vi snakket mer, men han var veldig på sex da, og førte til at vi viste alt til hverandre på bilder. Så vil han møte meg og han virker veldig på at jeg skulle besøke han i helgen, men jeg kunne ikke det for han bor 7 timer unna meg. så ville han prøve å komme til meg om 2 uker via jobben sin. Og snakket om at han var åpen for et forhold og slikt med meg. Men så fortsatte han å presse og mase om sex, han spurte hva jeg tenkte på bare jeg ble stille 2 sekunder. jeg følte meg sliten i hodet da. Han var veldig aktiv og spontan, jobbe mye og klarte ikke sitte i ro hjemme. og veldig på å ha sex overalt og utforske hele tiden og mye fantasier osv. når jeg ettergav han så fortsatte han bare til neste. Men i kveld ble han stille etter noe jobb og jeg såg han var pålogget, men han kom med unnskyldninger for å ikke snakke med meg på tlf. syns det var rart så føler han var opptatt med noe annet. siden han virket så intressert tidligere, men så virket han uintressert i natt. Så jeg slettet bilder osv og vil ikke kontakte han mer. For jeg føler han bare har brukt meg for sin egen lyst. Han virket så åpen og ærlig men var vel bare et spill for å lokke meg. Nei holde meg unna menn styret. Møkka lei. Måtte få dette ut bare. Anonymkode: ab2ae...198 Velkommen til 2023. Men du: Hvordan "lurte" han deg til å sende nakenbilder…? Sa han at det egentlig ikke var bilder av deg? Litt ansvar for egne handlinger må du faktisk ta. Endret 22. april 2023 av ClausSaus 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #18 Skrevet 22. april 2023 Dere snakker utelukkende om sex, og du tror det er kjemi... Aldri send nakenbilder av deg, med mindre du tenker det kan publiserer i hele nettet Anonymkode: 9e182...ee0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå