AnonymBruker Skrevet 21. april 2023 #1 Skrevet 21. april 2023 Imraldi noen som har erfaring med disse medisinene? Injeksjoner. dette brukes mot ulcerøs colitt og crohns bl.a bivirkningene er jo både leukemi og hjertestans står det.. Anonymkode: 4ea4e...390
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #2 Skrevet 24. april 2023 Nei, jeg har kun erfaring med mezavant, imurel og remicade/infliksimab. Håper noen andre kan svare deg på dette, fordi jeg har aldri brukt eller fått foreslått av legene mine å bruke medisiner som gis via injeksjon. Anonymkode: d6b38...c43
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #3 Skrevet 24. april 2023 Må man ta colonoskopi for å få disse medisinene? Anonymkode: ebd39...1c4
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #4 Skrevet 24. april 2023 Kjenner folk som går på samme medisinen. De er veldig godt fornøyd. Virker fort, lite styr med dem. AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nei, jeg har kun erfaring med mezavant, imurel og remicade/infliksimab. Håper noen andre kan svare deg på dette, fordi jeg har aldri brukt eller fått foreslått av legene mine å bruke medisiner som gis via injeksjon. Anonymkode: d6b38...c43 Kjapt søk på medisinen og behandlingsprosedyrene for crohns og UC. Bivirkninger i felleskatalogen? Den lista er laget av produsentene, og der oppgis alt mulig som har skjedd etter at noen startet på medisinen som en mulig bivirkning, uavhengig av om det har noen reell sammenheng eller ikke... Anonymkode: a0bb1...57a
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #5 Skrevet 24. april 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Må man ta colonoskopi for å få disse medisinene? Anonymkode: ebd39...1c4 For å få diagnosen må man ta endoskopi og den ned halsen. Da tar de biopsi og undersøker hvilke type du evt har. Dette for å vite hva som er riktig behandling. vet ikke om man må ta endoskopi før eller under behandling. Men når symptomene avtar, og en får normal avføring og smertene blir borte har medisinene oppnådd effekt, og da blir det vedlikeholds medisiner for å unngå tilbakefall, slik jeg har forstått d Anonymkode: 4ea4e...390
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå