Gå til innhold

Trenger tips til bryllupsnatten

Trond Arnes

Anbefalte innlegg

Hei! Da blir det altså bryllup i sommer, og en enkel kar fra distriktsnorge tar gjerne tips til hva nygifte damer liker på bryllupsnatten. Alle tips mottas med takknemlighet!

TA

Endret av Trond Arnes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Å sove! Som en stein. Kanskje en fotmassasje. Det er den første natta på uker (eller måneder) man ikke ligger og kverner over huskelister og hva som kan gå galt. Sliten, litt full, endelig har man fått av seg hold in-undertøy, masse sminke, hundre hårnåler og høye hæler, kroppen og hodet er utkjørt. Jeg var oppe klokka 6, på beina sammenhengende siden da, og danset de siste tre timene. Jeg hadde ikke klart å ha sex om jeg hadde hatt lyst engang ;)

Anonymkode: 0b646...542

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

God madrass og søvn, samt morgengave å huske på gjennom livet. 

Anonymkode: cdf2c...c35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

En god natts søvn uten unger etter en laaang dag. Frokost på rommet dagen etterpå 😊

Anonymkode: 3d656...6e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg hadde blitt veldig skuffa hvis det ikke ble noe sex på meg på bryllupsnatta, det hører liksom til! Første natta som gift! Men jeg tror jeg ville hatt litt rolig og sensuell sex. 

Anonymkode: 37de9...953

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det relevante her er vel hva HUN liker, og det vet du vel allerede?

Kjøp en fin morgengave. 

Anonymkode: 989ec...bf5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Dersom det ikke er første gang dere har sex ville jeg prioritert festen og søvn. Det er bryllupsdagen dere kommer til å huske resten av livet, ikke natten. Dersom dere er avholds og ikke drikker forstår jeg om dere heller vil prioritere sex på natten. 

Jeg har kjempebra sex med mannen ofte, men på bryllupsdagen (og natta) prioriterte vi mat, alkohol, dans og venner! Sex er hverdagslig, og det er ikke bryllup. 

Anonymkode: e8c38...f90

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Søvn?🤣 Jeg ville festet lengst mulig, og hatt heftig sex, før vi kubbet i hverandres armer❤️

Anonymkode: dd09a...f78

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...