Gå til innhold

Hva er det med menn som tar kontakt men bare stopper å skrive?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har denne uken opplevd to menn som tok kontakt og bare stoppet å skrive. Helt i starten, uten at jeg har fortalt noe om meg selv. 

Dette er på tinder. Men når en tar kontakt, ønsker man ikke finne ut litt om personen? 

Anonymkode: 7a178...9e3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en sånn kvinne. Jeg har rett og slett et liv jeg må leve, så kan ikke bruke sånn all verdens av tid på å flørte med menn. Jeg syns også det er litt kjedelig å prate i tekst, så derfor er jeg kjapp på å gripe tak i ting som er gøyere. 

Anonymkode: ef4c8...42b

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Helt i starten, uten at jeg har fortalt noe om meg selv. 

Her er grunnen. Hvem tror du gidder å skrive veldig mye med deg egentlig? Du vil jo ikke.

Anonymkode: 1ff4d...7d0

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Men hvorfor ta kontakt om man egentlig ikke er interessert? Skjønner jo at man kan finne ut på melding at det ikke er interesse, men disse mennene har sluttet å skrive før vi har kommet dit. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Her er grunnen. Hvem tror du gidder å skrive veldig mye med deg egentlig? Du vil jo ikke.

Anonymkode: 1ff4d...7d0

Vi har ikke kommet dit. Han ene spurte hva jeg skal i helgen, jeg fortalte det og spurte hva han skal. Så ingen svar. 

AnonymBruker
Skrevet

De skriver med mange kvinner samtidig og da tar det tid å følge opp alle. 

Anonymkode: 573f9...f52

AnonymBruker
Skrevet

Det er antakeligvis mange som liker dem, så de har en veldig lang liste. Du må nok legge ned en del innsats for å få noe av disse karene, de er nok etterspurte.

Anonymkode: a878f...17b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

De skriver med mange kvinner samtidig og da tar det tid å følge opp alle. 

Anonymkode: 573f9...f52

Du har sikkert rett i det. Jeg er ikke sånn, tar jeg kontakt er det for å bli litt bedre kjent med personen. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er antakeligvis mange som liker dem, så de har en veldig lang liste. Du må nok legge ned en del innsats for å få noe av disse karene, de er nok etterspurte.

Anonymkode: a878f...17b

Godt mulig, men nå er det jo de som kontakter meg. 

Ikke noe galt i å ikke være interessert, så hadde skjønt det om det var jeg som kontaktet dem. 

Hadde også skjønt det om jeg visste liten interesse tilbake, eller om vi hadde skrevet litt mer sånn at personen fikk et inntrykk av hvem jeg er. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De chatter med mange av gangen 

Anonymkode: 68404...be9

AnonymBruker
Skrevet

Mager trøst, men kvinner gjør også dette. Og i følge KG, så matcher de jo bare med menn de vil ha kontakt med.  Jeg gir dem noen dager før jeg sletter matchen.  

Anonymkode: 6b00c...521

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg visste i løpet av setninger om dette var en jeg ville snakke med. Av og til ble noen mistet i mengden..

Men av tusenvis, så var det en- to som skilte seg ut, uten å si noe om seg selv. 

Anonymkode: 16255...635

AnonymBruker
Skrevet

Som kvinne som er lik, kan jeg bare svare for meg selv. 

Er veldig usikker etter ett langt, turbulent forhold og har to små barn etter dette. 

Jeg har lyst å møte en ny, men med en gang de på tinder ønsker å møtes, så slutter jeg fort å svare. Er mest sannsynlig ikke klar for å møte en ny enda, men har fortsatt lyst. Fint å snakke med noen, føle seg litt attraktiv etter å ha fått selvbildet knust. 

Anonymkode: 6266e...a7b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...