Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Forelskelse gjør blind vert det ofte sagt !  

Mange  par  opplever  skilsmisse / samlivsbrudd etter eindel år, og kanskje var det noen uliker  de oversåg som førte til samlivsbruddet. . Kanskje  følte du at dei positive  sidene  overskygget  de negative  sidene hos din partner når dere blei kjent med hverandre. ?  Han / Hun endret personlighet, og det å prøve å forandre på noen var  misslykket i parforhold. 

Hvem var det som tok initiativet til  førten, og under hvilke omstendigheter blei dere  kjent med hverandre ?

Anonymkode: 5ded7...5f9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, overså små hendelser der han var respektløs på en tullete måte mot meg foran vennene sine som jeg bare børstet av meg og lo med på. 

Etter vi flyttet sammen kom den voldelige og nedbrytende siden frem. 

Anonymkode: 8f62c...3cb

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg overså at hans traumatiske forhold kom til å senke forholdet vårt. 

Anonymkode: db45a...41d

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg irriterte meg over hvor dumsnill min partner var. Sa ja til alt uansett hva det var. 

Etter at han ble pappa fikk han virkelig vist frem sine beste sider. Hengiven, engasjert, stolt og forguder barnet sitt. 

Jeg har bedt om unnskyldning i etterkant for måten jeg har kritisert han på, men han har istedet takket meg for han er blitt flinkere til å si nei og prioritere de viktigere tingene i livet hans. Da fikk han også se hvem de virkelige vennene hans var. 

Anonymkode: e3c38...8f7

• Liker 1
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...