AnonymBruker Skrevet 21. april 2023 #1 Skrevet 21. april 2023 Forelskelse gjør blind vert det ofte sagt ! Mange par opplever skilsmisse / samlivsbrudd etter eindel år, og kanskje var det noen uliker de oversåg som førte til samlivsbruddet. . Kanskje følte du at dei positive sidene overskygget de negative sidene hos din partner når dere blei kjent med hverandre. ? Han / Hun endret personlighet, og det å prøve å forandre på noen var misslykket i parforhold. Hvem var det som tok initiativet til førten, og under hvilke omstendigheter blei dere kjent med hverandre ? Anonymkode: 5ded7...5f9
AnonymBruker Skrevet 21. april 2023 #2 Skrevet 21. april 2023 Ja, overså små hendelser der han var respektløs på en tullete måte mot meg foran vennene sine som jeg bare børstet av meg og lo med på. Etter vi flyttet sammen kom den voldelige og nedbrytende siden frem. Anonymkode: 8f62c...3cb 2
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #3 Skrevet 22. april 2023 Ja, jeg overså at hans traumatiske forhold kom til å senke forholdet vårt. Anonymkode: db45a...41d
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #4 Skrevet 22. april 2023 Ja, jeg irriterte meg over hvor dumsnill min partner var. Sa ja til alt uansett hva det var. Etter at han ble pappa fikk han virkelig vist frem sine beste sider. Hengiven, engasjert, stolt og forguder barnet sitt. Jeg har bedt om unnskyldning i etterkant for måten jeg har kritisert han på, men han har istedet takket meg for han er blitt flinkere til å si nei og prioritere de viktigere tingene i livet hans. Da fikk han også se hvem de virkelige vennene hans var. Anonymkode: e3c38...8f7 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå