Gjest istapp Skrevet 4. januar 2006 #1 Skrevet 4. januar 2006 Er på jakt etter en slagbenk,helt enkel sådan. Skal stå i gangen. Ikke noe utskjæringer eller "trollfigurer "på men Gjerne i kirsebær/mahognyfarget o.l. Noe a la disse her men i voksen størrelse: http://www.barnerommet.no/tilbehor/undersi...er_slagbenk.htm Har vært innom både skeidar og bohus som ikke har
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2006 #2 Skrevet 4. januar 2006 Slagbenk er på vei ut, så du må nok lete litt hvis du skal finne den i en møbelbutikk. Har du sett på finn.no?
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2006 #3 Skrevet 4. januar 2006 Såmenn fant jeg nesten en slik slagbenk jeg kunne tenkt meg dog er de litt dyre.. men men... takker for tips! ps:ja,vet at de ER ute,men det bryr jeg meg fint lite om -Istapp-
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2006 #4 Skrevet 4. januar 2006 Fint du fant det. Jeg skrev det med at de var ute bare som en begrunnelse for hvorfor du ikke hadde sett det i møbelbutikker - jeg synes slagbenk er fint jeg.
Gjest Fruktfat Skrevet 5. januar 2006 #5 Skrevet 5. januar 2006 vi har lyst til å ha en på kjøkkenet, men har enda ikke rota oss til å lete etter en. svigers har en som de har hatt i alle år, og den er godt brukt! de anbefalte å sjekke loppemarkeder eller blocket.se for eksempel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå