Gå til innhold

Kjole til vårbryllup - hjelp meg å velge!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fine kjoler, men alt for hverdagslige til bryllup. Men hadde valgt nr om jeg måtte velge en av dem.

Anonymkode: 11b1f...c7b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Fine kjoler, men alt for hverdagslige til bryllup. Men hadde valgt nr om jeg måtte velge en av dem.

Nummer en.

AnonymBruker
Skrevet

Nr 3- men med 3 må du ha noe for å dekke skuldre fram til kvelden.

Jeg er redd nummer 1 vil være veldig tynn i stoffet og det blir litt "rart" hvis det ikke er en virkelig varm sommerdag. Jeg har en liknende selv, og skjæringen ved kløft går stort sett ganske lavt. Den sitter ikke så fint hvis du ikke skal være veldig casual. 

Nummer 2 er for kort. 

Jeg tror du må finne et alternativ 4 ...

Anonymkode: 6dc5b...9c8

AnonymBruker
Skrevet

Nr. 1 var veldig fin:D Men om den er uformell kommer jo litt an på bryllupet man skal i. Jeg ville forhørt meg med brudeparet om dresskode:) Og gratulerer med minus 20 kg!

Anonymkode: a175c...d37

AnonymBruker
Skrevet

TS her, tusen takk for svar alle! Jeg skal lete litt til og se om jeg finner noe som er hakket mer formelt :) Må det da være ensfarget, eller er blomstermønstret ok? Og hvor kort kan det være, må det være knelengde eller lenger? 

Anonymkode: 9b041...c1b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg synes nr. 3 er den eneste her som passer anledningen. De andre så hverdagslige ut.

Anonymkode: bc431...8ff

Enig med deg 😊

Anonymkode: 06922...c23

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nr. 1 var veldig fin:D Men om den er uformell kommer jo litt an på bryllupet man skal i. Jeg ville forhørt meg med brudeparet om dresskode:) Og gratulerer med minus 20 kg!

Anonymkode: a175c...d37

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Skal i bryllup i mai og siden jeg har gått ned 20 kg (yey!!) må jeg ha ny kjole. Har funnet et par jeg liker men vet ikke om de blir for uformelle til bryllup? Kleskoden er dress, så det er vel ikke altfor formelt vel? Jeg kan ikke gå med høye hæler, om det spiller inn.

:) 

Anonymkode: f9c06...4f7

AnonymBruker
Skrevet

TS her, tusen takk for svar alle! Jeg skal lete litt til og se om jeg finner noe som er hakket mer formelt :) Må det da være ensfarget, eller er blomstermønstret ok? Og hvor kort kan det være, må det være knelengde eller lenger? 

På ingen måte.

Det som har dominert i de siste sommerbryllupene jeg har vært i er lange, blomstrede kjoler. For eksempel fra Pia Tjelta. 

AnonymBruker
Skrevet

Om den er ensfarget eller blomstrete har ikke så mye å si, den skal ikke være for uformell og heller ikke for kort. Som den ene du la ut. 

Anonymkode: af84d...527

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

https://www.bubbleroom.no/nn/klær/dame/bubbleroom-occasion/kjoler/scala-dress-dark-green-2

Jeg mener denne kan passe til kleskoden 😊

Anonymkode: 59683...387

Nå føler jeg meg super-negativ i denne tråden.

Men for meg blir det for mørkt for et sommerbryllup. Selv om kjolen var superfin og passer dresskoden. 

• Liker 3
Skrevet

Nummer 1 er en kjole jeg kunne brukt på jobb. Nummer 2 er en kjole jeg kunne brukt om jeg skulle på stranda eller lignende. Så om jeg skulle valgt mellom disse tre kjolene, hadde jeg gått for nummer 3. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

På ingen måte.

Det som har dominert i de siste sommerbryllupene jeg har vært i er lange, blomstrede kjoler. For eksempel fra Pia Tjelta. 

Tusen takk, det var det jeg håpet! da skal jeg se etter noe slikt :) 

Takk for svar alle, det er til stor hjelp! 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tusen takk, det var det jeg håpet! da skal jeg se etter noe slikt :) 

Takk for svar alle, det er til stor hjelp! 

Kos deg i bryllup. Nyt å kjøpe og kle deg i akkurat det du vil etter vektnedgang. Godt jobbet 👍

Skrevet

Nr 1 og 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...