AnonymBruker Skrevet 21. april 2023 #1 Skrevet 21. april 2023 Jeg og en kollega har god tone mellom oss. Men jeg friendzoner han litt. Jeg er litt sånn tilbakeholden, vil ikke gi han falske forhåpninger. En gang spurte han meg: kan du følge meg til t-banen seint på kvelden etter jobb? Så gjorde jeg det. Han sender meg snapper, og forgårs sendte han snap av noe bilkjøring, så sa jeg: kos deg😊 etterpå svarte han: tusen takk❤️😘. Han smiler mye til meg på jobb og slikt. Hva tenker dere, tegn på at han liker meg? Syns det er risky å date kollegaer. Og han er ikke helt min type, mye lavere enn meg. Han er veldig snill. Men sender han hjerteemoji plutselig. Og vi har ganske samme humor også. Anonymkode: f375e...eb9
Bombasi Skrevet 21. april 2023 #3 Skrevet 21. april 2023 Jeg tror han liker deg, ja. Men du gjør lurt i å holde kjærlighetsliv, dating og sex borte ifra din arbeidsplass. Blir bare drama av det, og det er det ikke verdt.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2023 #4 Skrevet 21. april 2023 Bombasi skrev (27 minutter siden): Jeg tror han liker deg, ja. Men du gjør lurt i å holde kjærlighetsliv, dating og sex borte ifra din arbeidsplass. Blir bare drama av det, og det er det ikke verdt. Også den kjempekjipe greia med at man fikk den jobben for å faktisk gjøre et eller annet verdt å betale for... Anonymkode: 4eb96...7b2 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2023 #5 Skrevet 21. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Også den kjempekjipe greia med at man fikk den jobben for å faktisk gjøre et eller annet verdt å betale for... Anonymkode: 4eb96...7b2 Takk Gudrun for at jeg aldri har hatt en jobb, der sosialisering med kolleger ikke er halve arbeidsdagen. Dvs, jeg hadde det en stund, men fant noe bedre. Anonymkode: 95f74...d4a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå