Gå til innhold

Pris på maling

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvor mye koster det å male per kvm. Både pensler, maling, og alt som hører til.

Anonymkode: 0b219...0d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Kommer jo helt an på om det er innendørs, utendørs, hvilken type maling osv 🤷‍♀️

Anonymkode: aa90e...90a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Innendørs.

Anonymkode: 0b219...0d9

Hvilke pensler? Hvilken type maling? Er det mye som må maskeres? Skal du dekke møbler? Hvilket underlag? Mange vinduer/dører?

Jeg kjøper to tre-literspann når jeg maler stua, som er ca 20kvm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ca. 3liter til soverom. Koster fra ca. 219-300, hvis du kjøper på tilbud. Dyrere merker koster mer.. pensler og tape ca 100-200, men pensler kan gjenbrukes hvis du er flink å vaske etter bruk.

Endret av Miewyn77
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Miewyn77 skrev (32 minutter siden):

Ca. 3liter til soverom. Koster fra ca. 219-300, hvis du kjøper på tilbud. Dyrere merker koster mer.. pensler og tape ca 100-200, men pensler kan gjenbrukes hvis du er flink å vaske etter bruk.

Du får pensler og tape til 100-200kr om man kjøper billige på Jula. Men da må man også regne med å ha halve penselen igjen på veggen 😂 

Skal du ha pensler som ikke slipper hårene så må man nok betale en del mer. 100-200 kr for en pensel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Du får pensler og tape til 100-200kr om man kjøper billige på Jula. Men da må man også regne med å ha halve penselen igjen på veggen 😂 

Skal du ha pensler som ikke slipper hårene så må man nok betale en del mer. 100-200 kr for en pensel

Jordan malesett med pensler og rull: 219,-. 

https://www.megaflis.no/maling/maleutstyr/pensler-og-maleruller/jordan-startpakke-perfect-inne-18-cm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg har malt ganske ofte, og har svært sjeldent opplevd at det faller hår av penslene, selv om jeg kjøper billige pensler. Jeg kjøper Infra pensler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri spar penger på maskeringstape. Det er hat å drive med dårlig tape. Og så setter den seg fast om den sitter på i en uke 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Taluno skrev (1 time siden):

Jeg har malt ganske ofte, og har svært sjeldent opplevd at det faller hår av penslene, selv om jeg kjøper billige pensler. Jeg kjøper Infra pensler.

Da har du vært ekstremt heldig. Jeg opplever det på alle billige pensler jeg har forsøk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

newman01 skrev (1 time siden):

Aldri spar penger på maskeringstape. Det er hat å drive med dårlig tape. Og så setter den seg fast om den sitter på i en uke 

Jepp! Jeg vil påstå at verden ble et bedre sted for oss hobbymalingsentusiaster etter at Tesa Precision Mask kom på markedet! :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...