AnonymBruker Skrevet 21. april 2023 #1 Skrevet 21. april 2023 Hadde chattet med en mann i flere uker, skulle møtes igår. Og avtalte tidspunkt og sted. 2 timer før skreiv han: hvor passer det for deg at vi møtes? , og vi kan møtes ca 15.00 . Jeg svarte: vi møtes på Torshov,greit for deg? Jeg venter på svar. Går 1 time, det går 1,5 time og han svare ikke. Jeg sender melding igjen: jeg står og venter på deg her ute, kommer du?. Han åpner meldingen og svarer ikke, blir pissed af. Etterpå, etter ca 4 timer sender han en melding: hei, mobilen var lydløs glemte å svare. Jeg skreiv: fyfaen! Det du gjorde er helt umenneskelig, gi et svar i det minste at du fikk kalde føtter og ikke skal dukke opp. Men å la være å dukke opp også i det minste han tok selv insj til møtet. Jeg er dritsur. Har aldri opplevd at en mann ikke dukker opp på date. Helt sykt! Og han flørtet som bare det på melding. Vi skulle egt møtes forrige helg, men da kunne han ikke pga barna, så han skreiv selv: hei møtes neste helg istedet. Helgen kommer og han ditcher igjen. Hadde seriøst tatt også kastet en død rotte på han om jeg hadde sett han ute! Han gjorde meg dritsint, hadde til og med kjøpt meg nytt skjørt for å ha den på daten, sminke og håret var fikset. Og i tillegg dukke han ikke opp. I det minste si ifra du jeg kan ikke treffes men å la være å dukke opp, uhøflig Anonymkode: 26efb...f4a 2 4
AnonymBruker Skrevet 21. april 2023 #2 Skrevet 21. april 2023 Det var dust gjort ja! Jeg har opplevd det to ganger jeg også. Anonymkode: 6af8d...2d6 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2023 #3 Skrevet 21. april 2023 jeg lurer på hva som skjedde? Anonymkode: c225b...8dc
AnonymBruker Skrevet 21. april 2023 #4 Skrevet 21. april 2023 You think he came saw you and left???? Anonymkode: 61d81...9be 17 1 3
AnonymBruker Skrevet 21. april 2023 #5 Skrevet 21. april 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hadde chattet med en mann i flere uker, skulle møtes igår. Og avtalte tidspunkt og sted. 2 timer før skreiv han: hvor passer det for deg at vi møtes? , og vi kan møtes ca 15.00 . Jeg svarte: vi møtes på Torshov,greit for deg? Jeg venter på svar. Går 1 time, det går 1,5 time og han svare ikke. Jeg sender melding igjen: jeg står og venter på deg her ute, kommer du?. Han åpner meldingen og svarer ikke, blir pissed af. Anonymkode: 26efb...f4a Allerede her burde du jo skjønt at han han ikke kom til å dukke opp lol Anonymkode: 82cad...464 8 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2023 #6 Skrevet 21. april 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): You think he came saw you and left???? Anonymkode: 61d81...9be Slemt sagt.... Anonymkode: 743dd...21f 3 5
AnonymBruker Skrevet 21. april 2023 #7 Skrevet 21. april 2023 Når man prøver å avtale og de slutter å svare da er det ikke noe poeng å møte opp, da har de feiga ut for lengst. Anonymkode: e3dc7...ff6 8 1 2
AnonymBruker Skrevet 21. april 2023 #8 Skrevet 21. april 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): jeg lurer på hva som skjedde? Anonymkode: c225b...8dc Han kom seg ikke unna fruen. Anonymkode: 3542f...e03 7 2
Mona123 Skrevet 21. april 2023 #9 Skrevet 21. april 2023 For en tulling. Ikke dra på date med menn som ber deg ut uten plan om ordentlig tidspunkt og sted. 1 3
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #10 Skrevet 22. april 2023 10 hours ago, AnonymBruker said: Det du gjorde er helt umenneskelig Det var da voldsomt! Kjipt gjort, ja, men med den språkbruken tror jeg han bare var glad til. 6 hours ago, AnonymBruker said: Slemt sagt.... Anonymkode: 743dd...21f Kanskje, men det kan godt tenkes at det stemmer likevel. Har til og med hørt om noen som har fått «sorry, du var ikke pen nok» som svar på melding etterpå. Anonymkode: f5453...0fd 2 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #11 Skrevet 22. april 2023 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Kanskje, men det kan godt tenkes at det stemmer likevel. Har til og med hørt om noen som har fått «sorry, du var ikke pen nok» som svar på melding etterpå. Anonymkode: f5453...0fd Når kvinner gjør det sier vi, "you go girl!". Hvorfor ikke si noe tilsvarende når menn gjør det samme? Sterke, selvstendige menn som ikke trenger kvinner. Anonymkode: d4db1...2f3 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #12 Skrevet 22. april 2023 Skjønner at det er jævlig kjipt, men du hadde spart deg selv for det hvis du hadde tatt hintet når han ikke bekreftet møtested. Prøv å tenk at du er heldig som ikke involverte deg noe dypere i en så balleløs fyr. Anonymkode: c589c...4cf 7
Drizzt Skrevet 22. april 2023 #13 Skrevet 22. april 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hadde chattet med en mann i flere uker, skulle møtes igår. Og avtalte tidspunkt og sted. 2 timer før skreiv han: hvor passer det for deg at vi møtes? , og vi kan møtes ca 15.00 . Jeg svarte: vi møtes på Torshov,greit for deg? Jeg venter på svar. Går 1 time, det går 1,5 time og han svare ikke. Jeg sender melding igjen: jeg står og venter på deg her ute, kommer du?. Han åpner meldingen og svarer ikke, blir pissed af. Etterpå, etter ca 4 timer sender han en melding: hei, mobilen var lydløs glemte å svare. Jeg skreiv: fyfaen! Det du gjorde er helt umenneskelig, gi et svar i det minste at du fikk kalde føtter og ikke skal dukke opp. Men å la være å dukke opp også i det minste han tok selv insj til møtet. Jeg er dritsur. Har aldri opplevd at en mann ikke dukker opp på date. Helt sykt! Og han flørtet som bare det på melding. Vi skulle egt møtes forrige helg, men da kunne han ikke pga barna, så han skreiv selv: hei møtes neste helg istedet. Helgen kommer og han ditcher igjen. Hadde seriøst tatt også kastet en død rotte på han om jeg hadde sett han ute! Han gjorde meg dritsint, hadde til og med kjøpt meg nytt skjørt for å ha den på daten, sminke og håret var fikset. Og i tillegg dukke han ikke opp. I det minste si ifra du jeg kan ikke treffes men å la være å dukke opp, uhøflig Anonymkode: 26efb...f4a Er du mest sint på deg selv her? Han har jo ikke avtalt noe konkret. Han svarte aldri på meldingen din og da burde du skjønt at han ikke skulle komme på Torshov kl.15. Så egentlig har han ikke sagt han skulle møte deg kl.15 på Torshov og da burde du ikke dratt du heller. 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #14 Skrevet 22. april 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Slemt sagt.... Anonymkode: 743dd...21f Det er et sitat fra Friends. Nuuub. Anonymkode: 61d81...9be 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #15 Skrevet 22. april 2023 Umenneskelig. Pissed off. Dritsur. Kastet en død rotte på han... Den mannen skal være glad han ikke møtte opp. Du er jo en tikkende bombe. Klarer du å styre deg med barnet, eller er du like voldsom mot hen? Anonymkode: f1be6...054 1 2
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #16 Skrevet 22. april 2023 Catfish, garra Just in it for fun, ingen intensjon om å møte deg. Muligens lesbisk i skapet. Anonymkode: 426a6...813
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #17 Skrevet 22. april 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Slemt sagt.... Anonymkode: 743dd...21f Det kan hende det er slemt sagt, men det kan likefullt være realiteten. Uansett ts; han bekreftet jo aldri at dere skulle møtes på Torshov, så da er det egentlig ikke hans feil at du var der og ventet i 2 timer… Anonymkode: 071f7...048 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #18 Skrevet 22. april 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Det er et sitat fra Friends. Nuuub. Anonymkode: 61d81...9be Tar det som er godt tegn at jeg ikke skjønte det. Anonymkode: f5453...0fd 2
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #19 Skrevet 22. april 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Når kvinner gjør det sier vi, "you go girl!". Hvorfor ikke si noe tilsvarende når menn gjør det samme? Sterke, selvstendige menn som ikke trenger kvinner. Anonymkode: d4db1...2f3 Kan du vise til en eneste tråd eller lignende hvor kvinner sier you go girl til andre kvinner som ikke møter opp på daten uten grunn, eller kommenterer til den som ble utelatt at det må være fordi hen var for stygg? For du lyver. Anonymkode: 6af8d...2d6 7
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #20 Skrevet 22. april 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hadde chattet med en mann i flere uker, skulle møtes igår. Og avtalte tidspunkt og sted. 2 timer før skreiv han: hvor passer det for deg at vi møtes? , og vi kan møtes ca 15.00 . Jeg svarte: vi møtes på Torshov,greit for deg? Jeg venter på svar. Går 1 time, det går 1,5 time og han svare ikke. Jeg sender melding igjen: jeg står og venter på deg her ute, kommer du?. Han åpner meldingen og svarer ikke, blir pissed af. Etterpå, etter ca 4 timer sender han en melding: hei, mobilen var lydløs glemte å svare. Jeg skreiv: fyfaen! Det du gjorde er helt umenneskelig, gi et svar i det minste at du fikk kalde føtter og ikke skal dukke opp. Men å la være å dukke opp også i det minste han tok selv insj til møtet. Jeg er dritsur. Har aldri opplevd at en mann ikke dukker opp på date. Helt sykt! Og han flørtet som bare det på melding. Vi skulle egt møtes forrige helg, men da kunne han ikke pga barna, så han skreiv selv: hei møtes neste helg istedet. Helgen kommer og han ditcher igjen. Hadde seriøst tatt også kastet en død rotte på han om jeg hadde sett han ute! Han gjorde meg dritsint, hadde til og med kjøpt meg nytt skjørt for å ha den på daten, sminke og håret var fikset. Og i tillegg dukke han ikke opp. I det minste si ifra du jeg kan ikke treffes men å la være å dukke opp, uhøflig Anonymkode: 26efb...f4a Vent nå litt - hadde dere alt avtalt tid og sted? Altså, sånn før han plutselig 2 timer før igjen spør om hvor dere skal møtes…? Han her er ikke mye seriøs. Kanskje styrer han med flere samtidig? Eller kanskje han bare er en reddfis som feiga ut. Nok av dem, som tror de er guds gave til kvinnen, men så redd for å faktisk møte en at de heller feiger ut enn å utsette seg for risikoen for både avvisning og sårbarheten ved potensiell kjærlighet. Anonymkode: d4bb9...c74
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå