AnonymBruker Skrevet 21. april 2023 #1 Skrevet 21. april 2023 Jeg vasker vanligvis med vann og litt zalo. Men nå har det kommet ett par flekker som ikke går bort. Vet man ikke skal skrubbe. Noen som vet om man kan bruke noe av produktene fra På Stell? Eller hva annet som kan fjerne flekkene. Anonymkode: 0f516...28e
Selma1984 Skrevet 21. april 2023 #2 Skrevet 21. april 2023 Skurekrem, eller så er vidunderkrem fra Csoaps helt konge 👌🏻
AnonymBruker Skrevet 21. april 2023 #3 Skrevet 21. april 2023 Trodde ikke man skulle bruke skurekrem på induksjon. Anonymkode: 0f516...28e
Chailatte Skrevet 22. april 2023 #4 Skrevet 22. april 2023 (endret) Denne! Spre det utover med papir og la det ligge en stund, deretter tørker du bort med papir og gnukk litt ekstra på flekkene (ikke bruk vann og pass på at du ikke får noe vannsprut på, det lager flekker). Takk meg senere 🤭 Induksjonstoppen din blir som ny 🤩 Endret 22. april 2023 av Chailatte
Bålkaffe Skrevet 22. april 2023 #5 Skrevet 22. april 2023 Chailatte skrev (33 minutter siden): Denne! Spre det utover med papir og la det ligge en stund, deretter tørker du bort med papir og gnukk litt ekstra på flekkene (ikke bruk vann og pass på at du ikke får noe vannsprut på, det lager flekker). Takk meg senere 🤭 Induksjonstoppen din blir som ny 🤩 Denne her er den jeg bruker for å få skinnende rein topp hver gang. Du kan også få kjøpt en skraper for induksjonstopp for å fjerne fastbrente ting som ikke skader selve induksjonen og etterpå bruke den fra Mr Muscle og vips, så er toppen så god som ny. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå