Gå til innhold

Kjæresten nekter å like ting jeg legger ut på sosiale medier

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!! Har en litt rar problemstilling jeg må lufte med dere. Har vært sammen med kjæresten min i ca 2 år nå, og vi har hatt det fint. Men noe jeg har begynt å irritere meg er at han ikke vil like NOE av det jeg legger ut på insta eller andre sosiale medier. Han vil ikke ha noe med det å gjøre egentlig. Får ikke lov til å tagge han eller legge ut bilder. Synes det er så kjipt!! Det sårer meg. Pleier å legge ut frokostene, lunsjene og middagene mine for eksempel, og han vil aldri være med på noen av bildene. Han sier til og med at han er lei av alt maset om mine sosiale medier, og det er trist.. har mange følgere og det hadde vært SÅ fint om jeg kunne lagt ut bilder av han og han kunne likt og kommentert de. Han kommenterer eller like ikke bildene jeg legger ut av meg selv en gang.. en dag vi var på vei til butikken så lagde jeg en videosnap for følgerne mine, og så filmet jeg han litt og han ble sååå sur!! Gadd ikke en gang si noe, og det ødela jo hele snappen min. Skjønner ikke at han ikke forstår hvor mye det betyr for meg. Vil jo vise han frem til følgerne mine! Uff.. hva kan jeg gjøre her? 

Anonymkode: 6f3d5...059

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hans valg. Dette må du bare godta. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Pleier å legge ut frokostene, lunsjene og middagene mine for eksempel,

Med mindre du har en matblogg eller liknende, WHY?!?!?

Anonymkode: 36537...132

• Liker 8
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Herregud

Anonymkode: 4c035...0c1

• Liker 2
Skrevet

I-landsproblem...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han synes vel sosiale medier er mas! Høres ut som en fornuftig kar. Hvorfor skal folk legge ut alt mulig??

Så slitsomt. 

Anonymkode: 62352...a46

• Liker 4
Skrevet

Jeg forstår han godt. Du legger ut bilder av frokosten din?!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du høres jo enormt slitsom ut, og du har jo null antenner for kjæresten din sine behov. Det å legge ut bilde av alle måltider +++ er fullstendig unødvendig, men hvis du ønsker å leve livet ditt på SoMe - da må du respektere at han ikke vil bli assosiert eller innblandet med det. 

Livet ditt skjer ikke på internett. Og du risikerer å miste kjæresten din fordi du velger f***** SoMe over han og han sine følelser og behov. Det er jo ikke friskt.

Anonymkode: 046af...78e

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)

Jeg synes at han høres ut som en fornuftig mann. 

Jeg postet altfor mye på sosiale medier i sin tid. Jeg har sluttet med det. Jeg synes at det er ikke bra å legge ut for mye av livet sitt. 

Endret av Eloise12345
AnonymBruker
Skrevet

Det er i min virkelighet mye verre å legge ut bilder og snap'er av noen som ikke ønsker det - enn å ikke trykke liker eller kommentere på sosiale medier.

Anonymkode: 5d51d...3dc

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Uff.. hva kan jeg gjøre her? 

Du kan respektere hans valg!

Anonymkode: e582d...542

• Liker 2
  • Nyttig 1
Gjest Chroma
Skrevet

Du bør se episoden «nosedive» fra Black Mirror. 

Skrevet

Dersom han ikke er aktiv på sosiale medier ellers så er det et valg han har tatt.
Dersom det kun er dine innlegg han unnviker, men han er aktiv ellers... da er det ugler i mosen.

• Liker 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Troll

Anonymkode: 426c0...cfa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke denne flashingen om alt og ingenting fra hverdagslivet gått ut på dato egentlig ? 
Jeg, og mange andre (tror jeg), er  blitt mettet med all den delvis uinteressante infoen enkelte legger ut på SOME. 
Vi har ikke behov for å se og lese om alt hva folk gjør hele tiden. 
Det er ut og «harry»  hele greia! 
Skjønner godt at mannen ikke vil ha noe med dette å gjøre. 

Anonymkode: 3b379...79b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner han godt. Hadde synes det var svært slitsomt selv. Ikke alle lever livet sitt på some.

Anonymkode: 81c29...d0e

• Liker 1
Skrevet

Det er faktisk straffbart å legge ut noe på sosiale medier uten den andre personens samtykke, btw

Skjønner godt han ble sur, jeg hadde tent på alle pluggene om noen hadde lagt ut trynet mitt på nett uten å spørt meg om lov først.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Fornuftig type etter min mening....

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes du legger ut for lite, jeg.

Hva med avføringen din - skal ikke følgerne dine få bilde av den? Farge og konsistens får du nok fram på bildet, og så skriver du et par ord om lukten :)

Anonymkode: fa774...b4d

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Fair enough. Du har følgere du frir til, og han vil ikke være med på greia di. 

Vi har vært sammen i 3 år og likt hverandre ting ca. like mange ganger. Jeg legger ut en del, men vi er ikke et medie-par. Når Dolly Parton sin mann aldri er med på bilder, må min få slippe 😉

Anonymkode: e98ea...1f0

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...