Gå til innhold

Hvor mange ganger hadde du sex før det sluttet å gjøre vondt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

2?

5?

10?

Mer?

Anonymkode: 9f146...2a5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1 og andre gangen var vondt..men så begynte vi å bruke glidemiddel med silikon, mer forspill og tok det rolig.

Er dette første gang du har eller skal ha sex?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Oi… Det husker jeg ikke.

Men etter ca 30 år som seksuelt aktiv, så kan det fortsatt gjøre vondt om mannen har for stor penis.

Viktigste i starten er å virkelig ha lyst til selv å ha sex. NULL press. Bruke lang tid på kos og «oppvarming». Gjerne masse godt glidemiddel, og ta det rolig.

Anonymkode: 87236...9cc

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hadde sex rundt 20 ganger før det sluttet å gjøre vondt. Verst i starten og så litt bedre for hver gang.

Ble ikke skikkelig godt før jeg bytta kjæreste. Til en som visste hvor klitoris var 🤣

Anonymkode: 0aa51...062

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Gjorde aldri vondt. Eneste gangen jeg har opplevd at sex kan gjøre litt vondt er om jeg ikke er tilstrekkelig våt eller han er i overkant stor for meg. 

Anonymkode: 6aa02...ea8

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Aldri etter første gang. Ellers kan det gjøre vondt om man ikke har langt nok forspiel, så det er viktig. At han slikker deg, stimulerer klitoris og varmer godt opp før dere har samleie. Alfa og omega vil jeg si. 

Anonymkode: 20c72...93e

• Liker 1
Skrevet

Synes det aldri har vært sånn at det gjorde vondt i utgangspunktet. Men dersom man ikke har hatt bra nok forspill kan det til og med gjøre vondt i dag, etter tusenvis av ganger 😄

Det er viktig å ta seg god nok tid før penetrering. Ikke stress, det skal være godt for begge ❤️

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Var ikke vondt første gang, eller overhodet med første kjæreste. Med andre kjæreste var det alltid vondt, og han ble eks. Forspill var å smøre spytt på pikken og kjøre den inn. Har truffet noen andre menn med dårlig forståelse for sex også, og det er aldri behagelig, men da er det lurt å gå videre om de ikke tar til seg at det ikke er godt. 

Anonymkode: 92c89...774

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det skal aldri gjøre vondt.

Gjør det vondt har du møtt feil mann.

Anonymkode: b8532...1ed

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Handler ikke om hvor mange ganger osv. kan gjøre vondt når som helst, hvis man ikke har nok oppvarming, hvis penis er for stor f.eks. 

Anonymkode: 7b58a...c31

AnonymBruker
Skrevet

Sex skal ikke gjøre vondt. Da er du ikke våt nok og kåt nok, bruk lengre tid på foreplay 

Anonymkode: 71848...f36

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det gjorde bare vondt første gangen 😊 blødde masse.. Og så var det "normalt" neste gang 😊

Anonymkode: 7c67b...05d

AnonymBruker
Skrevet

Har aldri hatt vondt når jeg har hatt sex, fikk orgasme første gangen faktisk. Men jeg var voksen og klar for sex med en som virkelig visste hva han gjorde. 

Anonymkode: 4ebce...11b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...