Gå til innhold

Hvis man er dame og er stille/ rolig før man blir kjent, være åpen om dette i chatten før date?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvis man er som meg, av det litt roligere slaget som kanskje virker litt kjedelig før man blir ordentlig kjent. Burde jeg si noe om dette i chatten før første date? Eller blir det feil? Menn er vel forskjellige når det gjelder hva slags personlighet de trives med at dama har.

Og føler også på at jeg har levd litt kjedelig liv. Jeg bør vel ikke «advare» om dette i chatten? 🙈

Hilsen ei som har litt noia for å skremme bort daten pga. dette. 

Anonymkode: d00cc...b10

• Liker 1

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det med at man er litt rolig og tilbakeholden kan man godt si - ikke som noe negativt, men bare at enkelte jo kan tolke det ulikt.

Anonymkode: f9b45...5b8

• Liker 1
AnonymBruker

Jeg har ikke alltid nevnt det, men det kommer litt an på. Tenker at jeg må være som jeg er og om de ikke liker det så er det ikke rett person for meg.

Noen menn setter jo pris på en roligere personlighet og synes at det er behagelig, så man vet ikke hva de synes.

Jeg ville ikke ha unnskyldt meg selv for å være den jeg er, men kunne nevnt det for å forklare hvorfor jeg kan være litt stille for eksempel.

Anonymkode: 2b3d7...2ca

• Liker 1
AnonymBruker

Hvis en mann hadde «advart» meg på den måten, ville jeg tatt det som et forvarsel på at han er en kjedelig type.

Jeg er introvert og rolig selv, men jeg «eier» det. Dvs at jeg skammer meg ikke og jeg er veldig trygg på at jeg er oppegående og interessant og alt det der.

Anonymkode: dd9b2...cd6

• Liker 2

Hvorfor "beklage" at du er som du er? Det er ikke noe mer galt å være stille enn det er å være pratsom og utadvendt. Vær stolt av den du er og ikke tro at det finnes én standard du forventes å leve opp til. Du vil ikke riktig for alle, men det er det ingen som er.

• Liker 1

Annonse

AnonymBruker

Du kan godt si at du er litt sjenert om du vil, men tror ikke det har så mye å si egentlig. Menn bryr seg ikke så mye om slik, helt greit å ikke ha høy selvtillit, være utadvendt etc

Anonymkode: 37516...dbf

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...