AnonymBruker Skrevet 21. april 2023 #1 Skrevet 21. april 2023 Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare dette, men etter at jeg våknet av at samboer prøvde å ha analsex med meg mens jeg sov, så føles det ut som jeg kjenner på noe i rumpa hele tiden, med han og det som skjedde konstant i bakhodet. Det er 5 år siden det skjedde og det var ikke noe mer traumatisk enn fryktelig ekkelt og irriterende (spesielt siden jeg på det tidspunktet hadde helt avsmak for han, og at jeg idag angrer veldig på det forholdet av mange grunner), så det gir ikke mening at det henger sånn i. Det er så plagsomt å ha det sånn. Jeg mistenker kanskje at det er blitt slik fordi jeg overtenker mye og ergrer meg mye over ting, istedet for å la ting gå. Er det noen som har erfaring med noe lignende, eller tanker om hvorfor det er slik? Har gått til psykolog og senter for overgrep for å bli kvitt dette, men det har ikke hjulpet. Anonymkode: 0b581...6f6 2
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2024 #3 Skrevet 24. mars 2024 Denne tråden er 1 år gammel, lurer du fortsatt på dette TS? Anonymkode: 5c9e6...b2c
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2024 #4 Skrevet 24. mars 2024 Jeg vil si det høres ganske traumatisk ut jeg da! Virker ikke rart å slite med dette i lang tid etterpå, selv om det er fryktelig slitsomt og du utvilsomt bare vil videre. Hva sier psykologen om dette? Jeg ble utsatt for overgrep da jeg var i tenårene. Jeg har ikke flashbacks sånn som mange med ptsd at jeg gjenopplever bilder, men jeg kan gjenoppleve følelsen av «ekkelt» innimellom om det er noe som minner meg om situasjonen. Særlig lukter av en eller annen grunn. Jeg bare anerkjenner følelsen, at ja, der dukket den opp ja, da må det ha vert noe som trigget meg, hva kan det være? Også er jeg veldig nøye på å være omtenksom å snill med meg selv istedenfor å kritisere og dømme meg selv for at jeg ikke klarer å ta meg sammen å glemme. Anonymkode: 98876...1b0 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2024 #5 Skrevet 24. mars 2024 Er du sammen med han enda? Anonymkode: 83ffa...f75
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2024 #6 Skrevet 24. mars 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Denne tråden er 1 år gammel, lurer du fortsatt på dette TS? Anonymkode: 5c9e6...b2c Ja, dessverre.. jeg føler ikke at opplevelsen står i stil med at jeg plages med dette så mange år etterpå, og lurer på om det er normale følelser som jeg legger mer i pågrunn av dette, eller ubevisst har mye fokus på det. Er utrolig frustrerende.. ts Anonymkode: 0b581...6f6
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2024 #7 Skrevet 24. mars 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg vil si det høres ganske traumatisk ut jeg da! Virker ikke rart å slite med dette i lang tid etterpå, selv om det er fryktelig slitsomt og du utvilsomt bare vil videre. Hva sier psykologen om dette? Jeg ble utsatt for overgrep da jeg var i tenårene. Jeg har ikke flashbacks sånn som mange med ptsd at jeg gjenopplever bilder, men jeg kan gjenoppleve følelsen av «ekkelt» innimellom om det er noe som minner meg om situasjonen. Særlig lukter av en eller annen grunn. Jeg bare anerkjenner følelsen, at ja, der dukket den opp ja, da må det ha vert noe som trigget meg, hva kan det være? Også er jeg veldig nøye på å være omtenksom å snill med meg selv istedenfor å kritisere og dømme meg selv for at jeg ikke klarer å ta meg sammen å glemme. Anonymkode: 98876...1b0 Takk for svar ❤️ Anonymkode: 0b581...6f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå