Gå til innhold

Liker dere menn å se penisen knuller musen og hvorfor?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sett flere ganger at menn jeg har hatt samleie med, at dem liker å se på penis som knuller musen, jeg syns jo det er deilig å se på selv. Blir dere mer kåt av å se den gli inn og ut? 

Anonymkode: c3926...71b

• Liker 3
  • Hjerte 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Absolutt ja. Ekstra herlig viss stønnene gjenspeiler hva jeg ser :)

• Liker 4
Skrevet (endret)

Hjerte mitt dunker hardest med dyp øyekontakt i misjonæren.. der vi rødmer av kåthet , og av tålmodig sakte penetrering. Tungekysset som kommer smaker ekstra godt da, pusten øker pga av manglende luft og kåthet. Sannelig, å se andres nytelse i ansiktet er som det vakreste maleri, og kysselyder blir som den vakreste musikk.

Men at begge ser den glir ut og inn er noe de fleste elsker å se.. "Åååh, se så vakkert det er" bruker jeg å si.. "Åååh ja, knull meg hardere".. da er tålmodigheten vår slutt🙈

Endret av Bamseklemmer
..små justeringer bare..
  • Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som HI er skrevet av en unge. «Knuller musen»? IMG_0548.jpeg.320edefec3a4d7f40579845103bf6915.jpeg

Stakkars musen!

Anonymkode: 19a16...311

• Liker 17
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Deilig å både se og føle at pikken forsvinner inn i henne samtidig.

Anonymkode: 9e856...637

• Liker 6
Skrevet

Nææææh 

Er jo en skremmende opplevelse å se tissen min bli spist levende av musen din da

Skratter å ler

Mvh

M@ster

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Blir ikke kåt av synet av min egen penis.

Anonymkode: 567ec...1e2

AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (1 time siden):

Hjerte mitt dunker hardest med dyp øyekontakt i misjonæren.. der vi rødmer av kåthet , og av tålmodig sakte penetrering. Tungekysset som kommer smaker ekstra godt da, pusten øker pga av manglende luft og kåthet. Sannelig, å se andres nytelse i ansiktet er som det vakreste maleri, kysselyder blir som den vakreste musikk.

Men at begge ser den glir ut og inn er noe de fleste elsker å se.. "Åååh, se så vakkert det er" bruker jeg å si.. "Åååh ja, knull med hardere".. da er tålmodigheten deres slutt🙈

Hjelpe meg som du kan beskrive....! 😁 Ble jo helt yr her..... 😅 

Anonymkode: b4e85...360

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Ikke la deg lure😆

Anonymkode: 0713d...252

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg har sett flere ganger at menn jeg har hatt samleie med, at dem liker å se på penis som knuller musen, jeg syns jo det er deilig å se på selv. Blir dere mer kåt av å se den gli inn og ut? 

Runketråd?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Takk snille du.. haha.. ja jeg skriver ganske bra bak lukkede øyne.. men jeg har ikke klart beskrivelsen, hvis jeg ikke har opplevd det. Og du har vel opplevd dette, som forstår hva jeg skriver😉

Gjest Chroma
Skrevet
Bamseklemmer skrev (2 timer siden):

Hjerte mitt dunker hardest med dyp øyekontakt i misjonæren.. der vi rødmer av kåthet , og av tålmodig sakte penetrering. Tungekysset som kommer smaker ekstra godt da, pusten øker pga av manglende luft og kåthet. Sannelig, å se andres nytelse i ansiktet er som det vakreste maleri, kysselyder blir som den vakreste musikk.

Men at begge ser den glir ut og inn er noe de fleste elsker å se.. "Åååh, se så vakkert det er" bruker jeg å si.. "Åååh ja, knull med hardere".. da er tålmodigheten deres slutt🙈

Kleint. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg dævver av denne tråden 🤣

Anonymkode: dd335...2c9

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Nei, det er ganske ubehagelig å se på. Hvorfor må de egentlig holde på med disse tingene?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg dævver av denne tråden 🤣

Anonymkode: dd335...2c9

HOOOI

Det er Doffen som har 

DÆVVA

M@ster

Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt og svar til dette. Elaine Marley, mod.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Mannen liker veldig godt å se at den går inn og ut  At han fyller meg opp. Blir kåt sier han!

Anonymkode: 44774...061

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, jabx said:

Runketråd?

Ikke ødelegg!!! 

Anonymkode: 92530...0ca

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, særlig om det er fargekontraster

Anonymkode: 90e6e...9f5

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Ikke ødelegg!!! 

Anonymkode: 92530...0ca

😂

Anonymkode: fe54f...60d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...